• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • blivandefruandersson08

morrning tjejer :) ser att det är en ny här vad har jag missat? :)

• jalf

Morning!!!

Gerda: Vad jobbigt det låter. Är det ofta så eller kan det vara att du börjar öppna dig?? :D:D Precis sån smärta känner man under öppningsskedet med. Snart är det ju dags.

blivandefruandersson08: HEJ!! Jo, jag har helt plötsligt hoppat in i er grupp. :D:D Fast jag blev faktiskt inbjuden hit. Nybliven brud sedan snart en vecka tillbaka. :D:D

• jalf

Nu väntar jag med spänning på fredagsfesten ju!! :D:D:D JOPPAR ni eller?!
    Själv tänkte jag nog åka in till stan om någon timme och leta luciakrona.

• Hej baberiba

Tjohoooooooooooo cheers är här nu e´de fest..........poff schkumpaaaan är öppnad vem vill ha?:p :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

jag joppar sitter på vår kundtjänst för de är på möte:o de skulle varit klara vid 09:30:o och ingen frulle har jag ätit:o brukar äta det på joppet vid 09:00....är såååååååååå hungrig...men jag får väl nöja mig med schkumpaaaaaaaaaa blir ju en härlig fylla av det:D:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Stackars dig:( inget vidare....här får du en mjuk och varm latte av mig, vassego´:D och lite massage....:p

• Hej baberiba

08:an

Det är bara att plöjja igenom alla sidor och läsa, igår hade vi ett riktigt race:D

• Hej baberiba

jalf

Jaaaa vi längtar såååååååååååå efter vår lilla sessa/prins från Kinalandet....fattar inte hur jag ska orka vänta sååååå länge......:o men den som väntar på ngt gott väntar alltid för länge:D

• jalf

Schhhhhhååååååååååål! :D:D:D

Cheerful: JA väntan måste känna outhärdigt lång. Men det kommer ju vara värt all väntan när ni får er lill*.
    Jobbigt att inte få någon frukost. Men Schumpan mättar rätt bra. :D:D:D

• jalf

Förresten, var finns ni alla någonstans?? Är alla vitt utspridda?

Svar på tråden Oups lite snabb... 6