Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
morrning tjejer :) ser att det är en ny här vad har jag missat? :)
Morning!!!
Gerda: Vad jobbigt det låter. Är det ofta så eller kan det vara att du börjar öppna dig?? :D:D Precis sån smärta känner man under öppningsskedet med. Snart är det ju dags.
blivandefruandersson08: HEJ!! Jo, jag har helt plötsligt hoppat in i er grupp. :D:D Fast jag blev faktiskt inbjuden hit. Nybliven brud sedan snart en vecka tillbaka. :D:D
Nu väntar jag med spänning på fredagsfesten ju!! :D:D:D JOPPAR ni eller?!
Själv tänkte jag nog åka in till stan om någon timme och leta luciakrona.
Tjohoooooooooooo cheers är här nu e´de fest..........poff schkumpaaaan är öppnad vem vill ha?:p :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
jalf
jag joppar sitter på vår kundtjänst för de är på möte:o de skulle varit klara vid 09:30:o och ingen frulle har jag ätit:o brukar äta det på joppet vid 09:00....är såååååååååå hungrig...men jag får väl nöja mig med schkumpaaaaaaaaaa blir ju en härlig fylla av det:D:D:D:D
Gerda
Stackars dig:( inget vidare....här får du en mjuk och varm latte av mig, vassego´:D och lite massage....:p
08:an
Det är bara att plöjja igenom alla sidor och läsa, igår hade vi ett riktigt race:D
jalf
Jaaaa vi längtar såååååååååååå efter vår lilla sessa/prins från Kinalandet....fattar inte hur jag ska orka vänta sååååå länge......:o men den som väntar på ngt gott väntar alltid för länge:D
Schhhhhhååååååååååål! :D:D:D
Cheerful: JA väntan måste känna outhärdigt lång. Men det kommer ju vara värt all väntan när ni får er lill*.
Jobbigt att inte få någon frukost. Men Schumpan mättar rätt bra. :D:D:D
Förresten, var finns ni alla någonstans?? Är alla vitt utspridda?