• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

Vår hunk är kvar i idol:D yippi:D:D:D:D han kommer att vinna hela :[en
    :D

Synd att Felicia åkte:( det borde varit Johan innan hon åkte:o

• blivandefruandersson08

Cheerful och ni andra får med lägga till mig på eran msn om ni vill :) adress är wendel80@hotmail.com
    kram

• Hej baberiba

Gerda

Vad glad du är idag:D

08:an

Jag lägger till dig på msn:)

• jalf

Godmorgon!! :D:D:D:D

Har ni haft en bra helg??

Cheerful, ser fram emot bombningen, tyvärr får jag nog skära ner på min BT-tid rejält from i morgon, då börjar allvaret: PRAKTIK!! Börjar blir lite rädd...

Håller med om att Johan borde åkt i fredags, men han är ju så gullig så han kan åka nästa vecka, det handlar ju bara om Marcus och Erik ändå. :D:D Erik och hans band EC skulle spelat på vårt bröllop, men så gick han och hamnade i Idol. Det verkade ju lugnt när han åkte ut flera gånger i början. Men, men...:D:D Vi hade ett annat skitbra band ialla fall.

• Hej baberiba

Morrn jalf:D

Tror inte du kan slita dig från BT trots praktik:D

Har redan mailbombat dig:D men bara en gång:o
    :D

Erik är sådär:o Markus ska vinna:D

• jalf

Cheerful: Hehe, mailbombad blev jag!! Det plingade till hela tiden ju! :D:D:D Skrattade gott åt mailen. :D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D kanske kommer fler sen:D

• Gerda

:D :D :D :D :D

Tack för skämten Men det gör ju ont att skratta åt kines-skämtet... har ju sd på G nu!

• Dallandra

Hallå brudar :D

Markus är bäst, han ska vinna!!! :D
    Klart att han spelat hockey, han är ju en riktigt karl, mumsig i linne var han också :D :D :D :D :D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6