• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

Gerda

Men liiiite kul var det skämtet:D vi ska ju adoptera därifrån....och jag tyckte den var liiiiiiiiite kul:D

Dallis

En redig karl spelar/har spelat hockey:D:D:D min har det :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Hajk!

Efter fredagens tävling så har jag ändrat mig... ERIK MÅSTE VINNA! Har alltid tyckt Markus tidigare, men lille pojksöte Erik med dom underbara ögonen stal mitt hjärta när han sjöng Bed of Roses

• Hej baberiba

Hemlisen

Svikare där:o
    :D

Markus ska vinna:D han är rent sångmässigt duktigare än Erik han har kunnat sjunga alla teman bra rakt igenom medans Erik har det gått upp och ner för....:o

• Gerda

Cheers

Haha, ja... du kanske får spara till s*ex o samlevnadskurser till din bebbe ist för pianolektioner?! Fast du o din gubbe kan säkert undervisa iofs

Fasiken vad jag missar av att inte ha 4:an.... får ju ingen helhetsbild av ert snack bara härifrån o kvällstidningsrapporterna ju!

• Hemligt ( fast inte längre)

Jovars... jag tycker att det varit så, men Markus låter likadant hela tiden... jag säger inte att han är dålig för det är han verkligen inte. Men Erik har verkligen hämtat upp sig, han måste ha lärt sig en massa under dessa veckor för nu tycker jag inte han tar en falsk ton.
    Det är jämt mellan dom nu tycker jag, och ska jag heja på nån så blir det Erik
    Men vem vet, nästa vecka kan jag ha ändrat mig Beror på vem som sjunger sig in i mitt hjärta

• Hej baberiba

Hemlisen

Jag gillar inte Erik alls:o.....han var så kaxig och sprallig i början det var tom så att juryn fick säga till honom att han skulle tagga ner sig......han var liksom så självsäker.....det gillar inte jag....så jag tycker inte att han ska vinna för hur blir han då?....

Spelar eg. ingen roll vem som vinner för jag tror att om Erik vinner så blir Markus en stor artist ändå? se på alla tvåor de andra åren....det har gått bättre för dem än ettorna...:o och om Markus vinner så blir även Erik lanserad och det går bra för båda:D

• Dallandra

Jag håller på Markus i alla väder :D Han har varit stabil och jätteduktig under hela tävlingen... och sexig :D
    Men jag tror att Erik blir farlig... men jag tro som cheers, det spelar ingen roll vem av dem som vinner för båda kommer att få skivkontrakt och bli lanserade...

Riktiga män spelar hockey :D inga veklingar som måste bli burna ut från plan på bår för att de vrickat lilltån :D

• Hej baberiba

Dallis

Det är väl det Idol går ut på att man ska klara av att sjunga allt och det kan vår mackan:) Johan och Erik dalar upp och ner och för mig är det inte att vara idol:o
    :D

• Dallandra

cheers
    Precis, vi har fattat vad det går ut på att vara Idol :) :D Tycker också att de andra grabbarna dalar upp och ner...

Nä nu ska jag iväg och joppa!

Ha de brudar!

Svar på tråden Oups lite snabb... 6