• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

Hemlisen

Vad är det som är qul:o har jag missat nåt:o
    :D:D:D:D

• Hej baberiba

Hemlisen

Har skrivit i din GB på FL :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Jag tyckte det var lite kul när du vimsade till det

• Hej baberiba

Hemlisen

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D tyckte jag med:D jag vimsar till det ibland hmmm...eller ganska ofta faktiskt:D:D:D:D kul att ni är lättroade:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Egentligen är det mest roligt bara för att jag själv kan vara likadan... skönt att se att det finns fler

• jalf

Så har man fått schemat då. Bara så ni vet, när ni saknar mig fruktansvärt här inne, så jobbar jag ALLTID, men har en ledig dag på torsdag och en nästa tisdag. Så då ska jag nog pressa in lite tid med er:D:D:D:D:D:D:D:D Så var man ute i arbetslivet!! :( Jag vill joppa på såna jopp som ni, som kan surfa här hela dagarna! ;););)

• Hej baberiba

jalf

Kommer att sakna dig;) men då måste bara titta in här när du är ledig:D

Jaaaaa vi har bra jopp som kan vara på BT:D:D:D:D tro det eller ej men jag joppar faktiskt emellanåt:D:D:D:D

Har sålt hittills idag för 44859:- :D jag är stolt:D

• jalf

Cheerful: Wow, bra joppat!! :D:D:D
    Själv har jag ju knappt jobbat något på 8-9 år så det är väl därför det känns lite skrämmande. :D:D Hur ska man hinna allt?! Men jag förstår nog att man överlever, det gör ju de flesta. ;)

• Hej baberiba

jalf

Med tanke på vad jag säljer så är det duktigt joppat idag:D

• Hej baberiba

jalf

Har mailat dig vad jag joppar med:D

Du klarar dig säkert superbra på ditt jopp:D det blir klirr i kassan och det är bra:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6