• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • blivandefruandersson08

Cheerful varför skulle du bli orolig?

• Hej baberiba

Dallis

Precis så sa jag till Gerdisen oxå:D

Jasså du är k*t-perioden enligt Gerdis:D:D:D:D:D:D:D:D ASG* hamnar man i en sån när man är gravid:D då vill jag oxå vara gravid:D:D:D:D tror inte jag blir det när man ska adoptera eller:D:D jo det blir man för jag är nog inne i en sån period nu:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ASG*:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

ASG*:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

08:an

Du ler och tar emot pengar låter som ngt oanständigt jopp;) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D så nu behöver jag inte vara orolig :D:D:D:D:D:D du joppar som kassörska och det är super:D

• Gerda

:d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d

• Gerda

VF!

Jag kopierade ju DINA smajlies Cheers! Har du förhäxat dem?!

Nu måste jag göra egna... joppigare ju!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda:o

Vad gör du:o sabbar du sidan:o
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ja jag har förhäxat dem:D:D:D:D:D:D:D dem är MIIIIIINA bara mina:D:D:D:D:D:D

• Gerda

du glömde...

mohahahahahahahaaaaaaaaaaa

• Hej baberiba

Gerda

Bestämmer du vad jag ska skriva:o
    :D:D:D:D

Kände faktiskt inte för att skriva moaaaahhhhh...:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Oups gjorde det precis då kände jag för det men inte innan:D:D:D:D:D:D

• Gerda

mohahahahahahahaha..... :D :D :D

Bestämde över Cheers :D

Nu ska jag knalla till BM... det tar normalt 5-10 min att gå... jag räknar med hö hö ... 40 min före...

Varning: vaggande strandadval på G!

Svar på tråden Oups lite snabb... 6