Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Cheerful varför skulle du bli orolig?
Dallis
Precis så sa jag till Gerdisen oxå:D
Jasså du är k*t-perioden enligt Gerdis:D:D:D:D:D:D:D:D ASG* hamnar man i en sån när man är gravid:D då vill jag oxå vara gravid:D:D:D:D tror inte jag blir det när man ska adoptera eller:D:D jo det blir man för jag är nog inne i en sån period nu:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ASG*:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
ASG*:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
08:an
Du ler och tar emot pengar låter som ngt oanständigt jopp;) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D så nu behöver jag inte vara orolig :D:D:D:D:D:D du joppar som kassörska och det är super:D
:d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d
VF!
Jag kopierade ju DINA smajlies Cheers! Har du förhäxat dem?!
Nu måste jag göra egna... joppigare ju!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Gerda:o
Vad gör du:o sabbar du sidan:o
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Ja jag har förhäxat dem:D:D:D:D:D:D:D dem är MIIIIIINA bara mina:D:D:D:D:D:D
du glömde...
mohahahahahahahaaaaaaaaaaa
Gerda
Bestämmer du vad jag ska skriva:o
:D:D:D:D
Kände faktiskt inte för att skriva moaaaahhhhh...:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Oups gjorde det precis då kände jag för det men inte innan:D:D:D:D:D:D
mohahahahahahahaha..... :D :D :D
Bestämde över Cheers :D
Nu ska jag knalla till BM... det tar normalt 5-10 min att gå... jag räknar med hö hö ... 40 min före...
Varning: vaggande strandadval på G!