Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
jalf
Hehehe... alla nationaliteter där verkar det som!
På hälsostationen idag (som är mini-mini) kom en tjej/kvinna och skulle skrivas in för sin 1:a grav. Med sig hade hon mormor, mamma och två systrar...Åh jisses vad trångt det blev i den smala väntekorridoren.
Alla var täckta från topp till tå med stora tyger och de hade superskoj allihopa som om de satt på nåt fik. Då ville jag också förstå och hänga med... för hängseljeansen skavde och jag läste en skvallertidning med anorektiko-Vicotria Beckham förstorad framför mig.
Oj oj här har det varit livat ser jag, bra jobbat tjejer
Själv har jag knappt haft en sekund över idag, kunder och bokföring hela dagen= inget oups.
Ville bara säga hej och hej då, vi hörs nog imorgon
Idag är jag absolut först i tråden
Vattnet gick 06:00 idag, trodde Andreas slog mig på rumpan och var lite arg för det, men så började karusellen och nu försöker jag få i mig frukost och klocka värkarna...ONT!
Ha det gott tjejer
Gerda
Åhhh vad spännande då kommer blir det bebis idag vad kul:D
Lycka till med allt vännen och hör av dig när du kan:)
jalf
Ja det är dem snöbollarna som jag pratade med Dallis om:)
Dallis
Har mailat dig:D
jalf
Ja det är härligt fast tyvärr får vi inte till det så ofta eftersom "vi" (läs min man :D ) håller på att greja i huset och när han efter en hel dags arbete och allt grejande här hemma äntligen har en stund över är människan trött :o :D
Gerda
Oj nu kommer bebben snart, såå spännande!!!! :) :) :)
cheers
Såg allt det mumsiga receptet :D
Jag brukar spara den men så skulle vi i väg till återvinningen så jag ögnade bara igenom den... och se vad jag nästan gick miste om :D
Dallis
Tur att du har mig:D så du inte missar dem viktiga sakerna här i livet:D
cheeris
Ja det är en himla tur att jag har dig :D :D
Undra hur det går för Gerda??!! :o :)
Dallis
;);););););) :D:D:D
Ja hur går det för henne:o vilken lycka att få en bebis:) jag vill med:o fast det är joppigt och gör ont:o tänk vad man få för det...en liten krabat som bara älskar en ovillkorligt:)
Längtar suck*
Undrar hur länge hon är på BB hon är ju i Norge:o hon kommer kanske hem jättesnabbt:)