Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Hoho, nu e jag tillbaka... Å Bebis mår bra bra!
:D :D :D
Tog lite tid dels för att jag fastnade i barnaffären och försökte komma på storlek på vagnlakan o sänglakan... det var jätte bra rea... men såklart fick jag inte med nåt för det var triljoner olika storlekar!
Sen fastnade jag i fina mataffären också, jag kunde inte komma på vad jag skulle äta så det blev burk-ravioli som är min nya favorit fast jag egentligen HATAR burk-ravioli. :D Å så fick jag nyttigt snacks med mig hem bananchips och honungsrostade jordnötter (nyttigt va?) och så lite onyttig - chokladpudding. :D
Måste ju ha survival-kit till A kommer hem!
:D :D :D :D
Dallis... inte titta för mkt på TV, du kanske blir överhettad!
Cheers, jag lovar att inte förstöra sidan mera... idag :D
Gerda
Härligt att bebisen mår bra
Va??!! Köper du nyttiga godsaker :o Vad ska det vara bra för??! :D :D Fast bananchips är inte så nyttiga som man tror :D
Jag ska strax gå och göra en omgång tryffel och smaksätta med apelsinskal så det blir mer "provsmakning" idag :D
Dalldidos
jag gillar inte Dajm så mkt:o så det får bli Schweizernötos eller renos choklados:p
Åh vad gott Dallis Men jag har bak-förbjudit mig själv till torsdag BF-dag. Kommer inte bebis då, då jäklar ska det bakas o ätas. :D
Bananchipsen är ok, köpte helt sockerfria... så de smakar eg. bara papper... men jag var tvungen att väga upp mot honungs jordnötterna som var huvudmålet
Gerdidos
Va:o?? handlar du nyttigt godis det kan ju inte vara bra:D:D:D:D:D det ska vara onyttigt och gott:D
Skönt att bebis mår bra:)
Då får du gå till reabutikos imon:D men börja tidigt så du hinner hem innan de stänger:D
Till jul ska jag baka Snickers och snöbollar:D MUMS:D
Ska nog göra Lussebullar i helgen:p MMMMMMUMS:D
cheerios
Jag älskar daim, ännu godare är den i mjölkchokladen :D :D Gillar det mesta med choklad :D
Jag har inte alls lust att städa men jag måste, i går "gnällde" jag på stackars N att han aldrig tar intitiv till att städa och aldrig plockar undan efter sig och undrade om inte han tycker att det behöver städas... satt om jag dammar och tar toaletter och kök så får han dammsuga när han kommer hem (får sammdragningar av att dammsuga) ... vad ska han säga när jag latat mig hela dagen och inte städat :o :D
cheers
Jag laddar inför torsdags BF Haha, å ploppar inte bebis då så blir onyttigt för hela slanten.
Andreas åkte runt o letade mövenpick chokladglass igår... Överallt fanns bara pecannöt o nån caramell. Hallååååå CHOKLAAAAAAAAAAAD!!!
Dalldidos
Nu är vi överallt på BT:D:D:D:D:D:D
Uscha det där med diskussioner om städning hujaaaa vad trist det är att diskutera detta:o jag dammar och städar tjottaletterna och husbandet dammsuger:D