• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Gerda

Hrm Dallis.... jag tror att du röstar med din k*thjärna!

Har hört att vissa gravida blir extremt sugna på s*x under grav.... å du är ju i rätt månader om jag har rätt... Så vi kanske inte ska gå efter dina argument riktigt?

Å andra sidan gillar ju många Markus så...

• blivandefruandersson08

Cheerful tack för mailen fniss de var roliga :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Jaja.. ni kan försöka övertala mig men det går inte serrni
    Icke blanda in Johan i det här... han skulle åkt för längesen...
    Men visst Erik var kaxig, men jag tycker han blivit lite mer softis nu *yummi*
    Ok, Markus har varit bra ända från början men jag tycker inte det spelar någon roll för det är ju hur dom utvecklas som har nån betydelse (se på Johan, han är ju så upp och ner så det liknar inte nåt.. verkar inte som han ens försöker ta till sig nån kritik utan han bara kör) Erik däremot har ju verkligen jobbat upp sig.
    Om Markus eller Erik vinner spelar ingen roll tycker jag, så länge det är dom två det står mellan

Gerda

• jalf

Hemlisen: Jag ääääääääääääääälskar dig. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Var bara det. Nu går jag och träffar min handledare. Hörs sedan.

Du e för go min lilla jalf
    ääääääääälskar dig oxå , lycka till hos handledaren

Jag har raderat min gästbok på fl... kom på nu i efterhand att där stod ju era nick... om ni inte vill säga här vad ni heter så kan jag säga mitt: carbonara, så kan ni skriva nåt till mig.

• Hej baberiba

Hemlisen

Är du gravid:o eller fattar jag fel vad gerdis säger:o
    :D

• Hej baberiba

Näääääää sorry läste fel Gerdis menar juh Dallis - e´ju hon som är gravid.....:D:D glöm vad virriga Cheers skrev:D:D:D:D

*ASG*

Svar på tråden Oups lite snabb... 6