• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

Jag håller på att pruta på pris på en tempur madrass jag vill ha:D husbandet tycker det är onödigt:o men jag måste ha en för min rygg:o har dålig rygg och den värker hela tiden nu varje dag:o....Då har jag sagt till husbandet att vi måste köpa en och att vi då köper till heeeeela sängen:D

Får nu med två tempurkuddar i madrasspriset:D och det är dem dyraste kuddarna:D

• Hej baberiba

Drea tittar in här ibland:o inte ofta...:o undrar du ngt som du vill fråga henne eller? har hennes mailadress....

Hon har nog fullt upp med flytt till nya huset:D sen joppar hon ju oxå:o

Ankan:D:D:D:D var fick du det ifrån:o
    :D den var kul:D:D:D:D:D

• hellokitty

Jopp! Elementet ska vara kvar!
    Blir ju kanske lite kallt annars.... Har iofs öppen spis men eldas inte så ofta i den... Tråkigt för det är mysigt.

Tycker att elementskyddet är lite fult men vad ska man göra? Ngn hade förresten stulit jättefina elementskydd från trapphuset förra året. Det var inte jag men dom hade varit rätt fina i vardagsrummet....

• hellokitty

Ankan fick jag från hennes förnamn...

Nee, inget jag vill fråga... bara undrade lite....

Måste springa igen till liten

• Hej baberiba

Kitty

:D:D:D:D:D:D:D säker på att det inte var du som snodde dem:o De ligger kanske i ert förråd:D:D:D:D

Mysigt med öppen spis:p

Har mailat dig på FL....ville inte skriva det här:D:D:D:D

• drea

ha ha här är jag! Jag sitter och tittar på min dator dagarna i ända men jag lyckas sällan få tid att titta in på BT. Just nu sitter mina elever och läser om misslyckade avrättningar i USA och det är knäpptyst i klassrummet.

• Hej baberiba

drea

Förstår att det var tyst i klassrummet igår:o fanns det misslyckade avrättningar i USA:o trodde de lyckades med allt där:o hur blev dessa människor efter en sån upplevelse:o

• drea

Morning Cheers,

Alltså de dog till sist, men det tog tid... blä, det var jätteäckligt att läsa. Jag slutade läsa efter en sida, men eleverna fick 5. Men de behövde inte läsa mer än vad de kände för...

Skickade precis ett kul mail till dig!

Svar på tråden Oups lite snabb... 6