• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

drea

Såg det :D ska maila dig kul mail tebax:D

• hellokitty

Tjenis p*nis,

Jobbar på att få bort skorvet på luddes huvud och tittar in här medans oljan verkar på hans lilla huvud.

Ska snart bada honom och han ligger och yyyyylar i badrummet. Kan säga att vissa kvällar har man huvudvärk efter hans operetter. Har han inte fattat än att han kan skrika gällast och högst i detta huset? Han tjuter alltså av glädje och övar sin röst.... Skriker inte för att han är ledsen.... iaf inte just nu....

urrkkk.... låter inge kul med misslyckade avrättningar.... är det typ när dom försökt elektriska stolen och så pyser det bara om dom?

• Hej baberiba

Helllo shitty:p

Stackars lilla bebis som har skorv...:o...inget vidare...:o...Det får jag ibland och jag är vuxen:o då blir det special shampoooos/olja hos cheers....inget vidare:o tur att det inte hände ofta:o

Han har upptäckt att han kan yla och prata:D:D:D:D dags att ta fram öronpropparna:D:D:D dela gärna ut till grannarna också:D

• Hej baberiba

Morrn Girls:D

Vill meddela att Gerda har fått en liten tös den 22/11....3012gram och 49cm lång:)

• Dallandra

God förmiddag :D

cheers
    Jag var nyss inne på Gerdas fl sida och såg i hennes gästbok att hon fått en tös :) :) Vad skönt att allt gick bra :)

• Hej baberiba

Dallis

Jag såg det där sen...hon mailade mig inatt och jag fick bilder på den lilla och på hela lyckliga familjen:) lillen är såååå söt:)

• Dallandra

cheers
    Åh jag kan tänka mig att hon är söt

• Hemligt ( fast inte längre)

Tjing
    Nä gu så roligt för Gerda med familj Tur att vi har dig cheers som håller oss uppdaterade
    Vad heter Gerda på FL?

• Hej baberiba

Hemlisen

Tja ! :D

Hon heter Lille Junior där:)

Tur ni har mig:p fixar´n cheers8)
    :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Tackar fixarn

Svar på tråden Oups lite snabb... 6