Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Jalf
Vad joppar husbandet med:o när ni flyttar runt så:o
öhhhh kom på att jag glömde presentera lärar´n Drea:o men vem vill komma ihåg lärar´n:o
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Jo hon heter Drea och hon försöker hålla efter oss här på oups men det är stört omöjligt:D:D:D:D:D:D:D:D en del fjäskar och ger henne röda äpplen och det är ica :[shiten som gör det...:o
:D:D:D:D:D:D
*ASG* :D
Cheerful: Jag jobbqar inte, jag är lyxgfru åt min fotbollspelande Man. Fast jag haqr börjat skärpa mig, så nu pluggar jag för tillfärllet till USKA och börjar praktisera på måndag.
Förresten så är jag riktigt dålig på att ha sprit i det jag dricker, men den sista tiden har Hemlisen varit rätt bra på att fylla mig.:D:D
Thanks cheers, visste jag kunde lita på dig
Ja Mackan är ju ett självklart val, sen får vi inte glömma snygg eric
Han är ju från våra hemtrakter så han borde vara ett självklart val
Herre vad jag slinter på tangenterna!! Ursäkta alla stavfel och extra bokstäver. Skyller på mina lååååååååååånga naglar. :D:D:D:D:D
Spriten rädda mig från sporten, tralla ho ho
Åh hjälpars!!!
Här går man o lägger sig några småtimmar (man blir faktiskt trött av att steka pannkakor o låtsas va duktig hemmafru o gravidos (fast mest tröttande är ätandet kanske ) ) å så fylle-snackar ni 4-5 sidor! gahhh!
Jalf, så bra att Cheers introducerat dig för alla eller tvärtom kanske det är Om du inte hajar så mkt så är det bara att läsa om o om o om igen... å dricka lite mera schkumpa eller bli gravid! Jag hajjade mera av cheers direkt när jag blev på smällen, dessvärre tar bebis all hjärnkapacitet just nu... så jag har nog glömt mkt igen...
(Bebis har dåligt lokalsinne, liksom sin mor, så all tanketid går nog åt till att hitta ut, HOPPAS VI.)
Har just ätit lunch, men ska fixa en latte o en bulle... sen dra mig upp på stan. Idag tog magsmörj slut å det kliar som .... Å andra sidan har jag inte kommit upp på stan än, jag skulle varit iväg i måndags....
jalf!
Vart spelar din gubbe fotboll? Han msåte ju va en snygging om han är fotbollsproffs också, ALLA fotbollsspelare är snygga.
Jag tror att de bara behöver sparka på en som barn så blir dem snygga. Min är iaf SNYGG o han är ju inte proffs ens
Ifall att det blir en pojke så måste jag nu iväg o köpa en fotboll också....
Gerda
Här händer det grejer serdu
Börjar bli dags att försöka komma iväg nu då med tanke på att det är 3 dagar sen du skulle varit på stan
hemlisen!!!
schhhhh! Jag försöker ju! Jag duschar, letar kläder (tar på dem tom!) och sminkar mig snygg
Sen börjar alltid bebis bråka, sammandragningar, fogarna eller så är jag hungrig IGEN när jag är klar med ritualerna!
Nu har jag kommit så långt som en bulle i ungnen (äkta bulle ) ett glas mjölk, sminkat klart... kläderna är framtagna... men A's morgonrock är skönare...