Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
jalf
Duuuuktig kicka som kan göra gröan gubbs:D:D:D:D:D
jalf
Yepp har en lattemaskin hemma nu:D tack vare Gerda som tipsade mig om en superbra maskin/märke och då köpte jag den:D och den är megabra men dyr var den:o men det var det värt:D:D:D tror att den redan har betalat sig....den går varm hemma:D:D:D fast husbandet klagar att den tar mkt ström:D:D men så är han eletriker oxå:D:D:D:D:D:D:D men han dricker en gärna en latte:o denna matten går inte riktigt ihop:o nån som kan lösa den:D
:D:D:D:D
jalf jag joppar som innesäljare på ett megastort företag här ute i bushen (läs någonstans i småland):D:D:D:D:D
Maila mig på cheers_and_happy@hotmail.com så berättar jag mer:D
Tjoooooooooooho! Gud vad bra med en egen ordlista/presentation! :D:D:D Tack, tack!! Ska genast läsa allt om er alla så jag kan hänga på här inne.
jalf
Ja bäst att man joppar lite innan hemlisen börjar joppa för sen får man inte en lugn stund:D:D:D men det får jag inte nu heller när du är här:D:D:D:D:D:D
Vet du att hemlisen med husband oh bror har hälsat på oss, det kom på en snabbis:o
:D:D:D:D:D:D:D vi ska hälsa på dem när vi blir bjudna och då ska vi bada i deras plaskdamm:D:D:D:D
Cheerful: Jodå, det vet jag att de var hos er. De hade SÅÅÅÅÅ trevligt! Jag vet allt...:D:D
Då kanske vi kan plaska i dammen tillsammans? För jag vet att det får plats 6 pers. :D
jalf
Vilken bra idé:D då får du bjuda oss till Hemlisen utan att hon vet om det:D du vet ge igen lite för allt bus hon gjorde på ert bröllop:D:D:D:D:D så kan du busa tillbaka och jag hänger på:D:D:D:D
Självklart att vi ska plaska ihop:D då kan vi ha våra rosa flipflops:p
:D:D:D
Hehehehe så hemlisen har skvallrat om oss:o hoppas att hon inte berättade allt bara;)
:D
Taadaaa
Passa er nu för nu är jag på joppet
Cheers
Fin pres du gjorde av oss, duktig kicka Vet du, jag sitter just nu och dricker en latte som jag köpte på ett fik här intill... blev så jägarns sugen på riktigt kaffe... vänta ett par sekunder så messar jag en till dig me
Hemlis: Ja du får väl inget riktigt kaffe nu när inte jag är hemma!! :D Stackars dig....:(
Nä precis... vet inte vad jag ska ta mig till, miss you like crazy!