• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

jalf

Om du inte är hemma var är du då:o du var ju hemma nyss:D

• Hej baberiba

jalf

Eller duschar du på joppet:D och sover där också:D

• Hej baberiba

Hemlisen

MUMS vad gott:D

• jalf

Cheerful: Situationen är komlicerad. :D Jag har två hem! Ett i storstan där jag är nu och ett hemma i byn, där Hemlisen bor, fast där är vi bara när vi är lediga eller gifter oss. :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Cheers
    Visst var det
    Om du är riktigt snäll kanske jalf kan göra en kaffe drink till dig hon är jätteduktig på det

• Hej baberiba

jalf

Så ni bor i stora staden i veckorna och har jopp där eller?

• jalf

Hm...vet inte om jag är så bra på att göra dem, men dricka dem är jag jättebra på!! Mmmmmmmmm....KAFFE MEXICANA tjejer säger jag bara. :D:D

• Hej baberiba

Hemlisen

Ja MUMS vad gott, det får hon jättegärna göra....säger du till henne det:o
    :D:D:D:D:D:D

Nu låter jag precis som dem i Hassan när de ska intervjua en på svenska och de har en xtra person som ska översätta:D:D:D:D:D

• jalf

Cheerful: Lång historia. Mannen har ett jobb som gör att vi flyttat runt de senaste 7-8 åren. Bodde i Finland tills förra året, då vi planerade att flytta hem. Köpte hus osv, men så blev det ett stopp i Sthlm. Så vi bor här, men är ofta hemma i byn (typ sommaren och jul). Men nästa år SKA vi flytta tillbaka. :D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Jomen visst är du bra på att göra kaffedrinkar... du vet sånna som du gjorde när jag var och hälsade på i stora staden... med en pralin i botten

Svar på tråden Oups lite snabb... 6