Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Nu blev det nog lite missuppfattat det här, oups jag klämmer inte på jalfs husbands rumpa jag har ett eget husband att klämma på *ASG*
Gerda
Korrekt det är jalf som är värsta bruden på bilderna och hemlisen är i röda klänningen:D
Nu måste jag spana in hennes fotbollsspelande husband:p
Gerda du har fattat helt rätt, jalf är bruden i min kamera
Och jag är tärnan i kameran
Här kommer fler bilder om ni vill spana: picasaweb.google.com/rauha78/FridaJoakimsBrLlop/photo
Och min sida finns ju mer: nogg.se/startpage.asp
Gerda: Naglarna blev fixade inför bröllopet. Jag har lagom lång i vanliga fall. Men nu måste jag nog kapa de långa fina för det får man ju inte ha i vården. :(
Tack för komplimangerna!! :D:D:D
Gerda
Nä kan inte ssk:are (är ju inte gravid):D:D:D:D:D:D då är man tom i bollen:D:D:D:D:D:D
Hemlisen
Inte dåligt att du och jalf får plats i din kamera:o jag är impad:o
:D
Gerda
:D:D:D:D:D:D ja fattar du nu va? :o inte konstigt att jag inte kan tänka:D:D:D:D
Blir din rumpa avis när du leker med datorn eller:D:D:D:D:D:D:D du skrev så kul innan med duschen och datorn att jag trodde att du typ bodde i duschen:D:D:D:D
Nu är det så att min husband har den snyggaste rumpan och nu är det slutpratat med det:D:D:D:D
jalf
NU såg jag en snygging snygging han e blond o lite ruffs-tuffs i håret!
Vad snyggt folk ni känner!
Jag tror att jag känner igen din man, men han e ju fotbollsspelare som ser bra ut, det finns ju många sånna... Jag måste fråga min sambo sen om HAN känner igen honom... om han gör det så betyder det att jag också gör det... genom TV förstås, för jag har glasögon o ser inte såååå tydligt alla spelare på plan
Vilka bra bilder i den där kameran! Var köptes den Hemlisen?!