• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

Hemlisen

Men om du inte använder foundation så ofta så räcker den i tre år:D:D:D id:s smink är hållbart i minst 10år:D

Jag lovar dig om du köper foundation+borste och welien-borste så kommer du att använda det varje dag:D man blir fast:D

Du kommer inte att bli missnöjd. Kan tom räcka med foundation att det dämpar ner om du är lite blank....Så du kan börja med den...Den är trots allt viktigast.

• Hemligt ( fast inte längre)

Får ta mig en liten funderare om det här.
    Kanske kan man lyckas att få tag på nån säljare i våra hemtrakter så kan jag och jalf slå oss ihop... kanske har vi några kompisar som kan tänkas vilja vara med oxå... eller va tror du jalf?

• jalf

Hej hopp!
    HAr precis kört Husbandet fram och tillbaka till apoteket.

ID låter nästan för bra för att vara sant, men som sagt mycket pengar på en gång. Ska be Husbandet om pengar till smin i julklapp om han får för sig att köpa någon vill säga. ;)

Hemlisen: Vi får klart kolla upp det där med återförsäljare för ID, kanske någon vill komma till byn och demonstrera för oss? :D:D:D:D
    Fast det blir väl bara du och jag som handlar. Party för 2 kanske?!
    HAr ni pratat något mer om nyår?

• jalf

Cheers: Jag trodde priserna alltid dubblades här i storstan?!!!

Men det räcker ju med oss, vi är ju partyprinsessor ju

Nope, inte pratat mer om nyår... men vi kör väl som vi sagt. Har J snackat med sin bror?

Oups va tiden springer iväg... dags för lilla hemlisen att dra sig hemåt tror jag minsann Vi hörs imorrn

• Hej baberiba

id sälj ofta i butiker som håller på med skönhetsvård dvs hos hudterapeuter. Men kolla runt i er by elle rpå ngt närliggande spa.

Jalf jag har för mig att jag såg när jag var i Stockholm att id var billigare än här. Du får ge dig ner till stan och kolla...:D

Hur mår husbandet nu?

Hrmpf...nyår...:o....det blir fattig med folk till cheers och husbandet:(....kanske ska fira med min kusin med sambo fler blir vi inte:o och då två hundar:D kan inte dem så blir vi ensamma:o men då kan vi ligga nakna i sängen och mysa i vår nya Tempurmadrass;)
    :D:D:D:D:D:D

• drea

Morning girls...!

Jag ska fira nyår i Indien Det blir nog kul! Äntligen får vi åka på vår bröllopsresa!

• Hej baberiba

drea

GRATTIS vad kul:D:D:D tänk vad brun och fin du kommer att bli:p.....

Du är en kul prick...du är inte här så ofta men när du väl är här så har du alltid nyheter att komma med:D sådär POFF liksom...:D:D:D kul:D

• Hej baberiba

drea

Hur länge blir ni borta? var i Indien ska ni? jag räknar med att du skickar kort:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6