December 2006 del 2
Hej på er våran tråd hade blivit avstängd så jag tar mig friheten att starta en ny.
Hej på er våran tråd hade blivit avstängd så jag tar mig friheten att starta en ny.
hej brudar!!!
Har inte varit här på evigheter. har haft fullt upp av stuider.!!
Det närmar sig nu. var och beställde ringar i veckan. känns så verkligt helt plöstligt.
ska kolla upp tårta i veckan. fick tipset att beställa en "vanlig" tårta för att få ned priset. ska någ testa det.
hur går det för er tjejer?
ikväll ska vi provsmaka tårta med våran toastmaster. har fortfarande inte hittat nån bil som vi kan åka i så det lutar åt taxi.
sara_80
konstgjort snö... det lät ju sopm en kul grej.... har inte alls funderat klart på dekorationen ännu
Hej
Idag har jag fått hem varor från 1koo.com!
Tärnklänningarna är i en underbar vinröd färg, och är passformen likadan så, vore det toppen!
Tärnornas matchande sjalar är broderade med silverpärlor, och deras väskor också. Min underkjol är större än jag trodde, så det ska nog gå bra att ha den. Slöjorna var finare än jag hade trott, så det känns också bra! Min sjal och väska i ivory är jag också mycket nöjd med!
Nu återstår det att se hur klänningarna sitter på mina tärnor!
silvera: klänningarna låter jättefina, du får lägga ut en bild så vi får se.
själv sitter jag just nu och syr rispåsar, riktigt pilljobb men roligt. smaken på tårtan blev blåbär och vit choklad mouse..mummms
igår var prästen här!!!
han var bra. trevlig o lättsam. nu känns det som det börjar närma sig.
men har fortfarande lite kvar att ordna med. börjar bli stressad. det är hinderprövning (går det att hämta på nätet??) tårta o blommor kvar..
här har du blanketten för hindersprövning. den tar ett tag och få tillbaka så skicka iväg den fort. glöm inte att skicka in om namnändring om du ska det. www.skatteverket.se/blanketterbroschyrer/blankett/info/7680.4.39f16f103821c58f680007080.html
Endast 17 dagar kvar till vårt bröllop! Pirrigt!!!
Det vi har kvar att fixa är dekorationerna, samt handla dryck och lite annat. Jag kan inte riktigt bestämma mig för hur vi ska dekorera. Det finns så mycket som är fint, men det få ju inte kosta för mcyket heller.
Hej tjejer!! Hittade den här tråden nu!
Vilka datum gifter ni er på??
Här är det 30 december som gäller!!
kan vi inte gör en lista på när alla gifter sig. fyll på......
Sara_80 2 december