• Sara_80

December 2006 del 2

Hej på er våran tråd hade blivit avstängd så jag tar mig friheten att starta en ny.

• Svar på tråden December 2006 del 2
  • Sara_80

pradagirl: hur ska ni göra när ni berättar för alla om den roliga nyheten och ska ni ha nån fest hemma senare eller nåt sånt?

• pradagirl

hej Sara_80
    vi funderar på att skicka ut julkort till alla där vi berättar att vi faktiskt ska gifta oss.
    Vi har valt att åka i väg själva pg av bla rådande familjesituationer och annat.
    Så vi hoppas att "slippa "uppvaktningar, möhppor och svensexor.
    Vi hade väl tänkt att ev kanske fira 1 års dagen nästa jul med lite fest, vi får se...

• female81

Neon och brudivinter. har oxå funderat hur det skulle vara med magsjuka. diskuterade det med min kompis...

det är ju inte så mysigt om man spyr upp direkt.. typ tager du denna.... *kräk* haha (sjuk humor)

man får hålla sig ifrån sådanna baciller =)

börjar oxå bli nervös... är mest nervös för allt inte ska klaffa.... och att svensexan blir dagen innan som de hotat med... men vi har sagt ifrån

• fie84

hej alla glada december burdar...

här är en till, även jag börja bli supernervös.
    Vad har ni andra kvar att fixa?

Mvh fie

• silvera

Idag har jag beställt vår tårta! Det blir chokladmousse med hallon, under vitt pastellage, och vinröda rosor, och spunnet socker som dekoration! Den är från Chokladfabriken, och jag fick med mig smakprover hem...

• Brudivinter

Silvera
    Låter som en riktigt god tårta!!

Fie84
    Det vi har kvar att fixa är...
    Köpa skor till alla (mig, sambon & barnen), köpa byxor till 2 av grabbarna, bestämma fyllning i tårtan & beställa tårtan, bestämma brudbukett & beställa den.. Säkert mer men inte som jag kommer på nu!

Är så rädd att nåt ska gå fel!!

• fie84

hej igen!!!

ja jag har en hel del kavr att göra.. ska sätta mig nu i början av veckan och ringa runt och beställa, potatisgratäng, prata och bestämma dj, sen ska blommorna bestämmas, ja de finns en hel del kvar att göra.. har säkert glömt en massa saker oxå..

• female81

har inte beställt blommo ännu. ska ta tag i det nästa vecka. någon som vet vad vad det kan gå på ca?? vill ha rosa rosor.

• Fröken JO

Jag vill oxå vara med

Neon 2 december
    Sara_80 2 december
    Örebrobud 2 december
    Silvera 16 december
    pradagirl 23 december
    female81 26 december
    blivande Lundström 26 december
    Brudivinter 30 december
    Fröken JO 9 december

• Fröken JO

female 81

Jag har beställt 15 st rosa rosor, hjärtan på tråd och bruna pärlnålar i min bukett, kostnad ca 650:- på en interflorabutik.

Svar på tråden December 2006 del 2