• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Moppy, visst inte hade du några barn sedan tidigare?
    Jag har en vän som är i samma sits som du var för ett tag sedan... Och hon tycker trots att hon är orolig för tidigt MF att det är skönt att veta att dom öht kan bli med barn. Beundransvärt att se det som positivt - visst?
    Jag tycker oxå d e jättekul att du e tillbax

FruL - jag undrade bara, för jag tyckte det lät som att det hade vart flera olika bud... Nyfiken i en strutis bara

• Jessie76

Fan jag kommer Sweet - det är väl lika långt som till Stockholm härifrån?
    Har aldrig smakat Cosmopolitan så i´m on!

Om det vore så väl.... Men jag värper snart tror jag (om inte jag missat den oxå FruLlan, det är skönt att cykla med dig - du har så skön pakethållare med kudde på ) och inte tar jag med mannen till NY

Nu går jag hem - ha det! Vi hörs nog imorrn gissar jag

• Jessie76

Jag tittar oxå in, för man är ju på BT så lite på dagtid så man behöver en dos på kvällskvisten oxå

• Jessie76

Hej tjejjor!

Oj, nu får man hålla tummarna - det låter misstänkt nu
    Dom har ju fått vila ett tag nu (typ någon dag ) så nu kniper vi dom igen

Koko, jag säger som FruLlan - är du verkligen säker?

• Jessie76

Mjölken kommer olika på alla. Jag fick ingen någonsin med äldsta och yngsta kom det i 8 månaden typ. Har en vän som fick mjölk på en gång oxå så det beror helt på.

• Jessie76

God morgon.
    Vad skulle såpan heta då?

Heeeeeeeeeej Nenne - kom tillbax!

GGGRRRRRAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTIIIIISSSS AM!!!!!!!! Fan va roligt!

Jag gillar fö Kajsa, Julia, Elin (vanligt men jättefint!) Aylinn är oxå fint. Emelie oxå är fint... Hahaha, Jag har visst funderat mycket på tjejnamn - fast jag helst vill ha killar

Jag riktar oxå in mig på NNÄ - vilken bra förkortning förresten!

Sorry ni som inte lyckats den här gången Det är så tråkigt

Hur ser det ut framöver - har vi några framför vår monark ni som sitter på samma punkterade cykel som valrossjessie?

• Jessie76

Min flicka heter Emilia, kul att ni tycker d va fint

Hade du barn sedan tidigare AM?

• Jessie76

Jag tror på dig Ljuvlig Håller tummarna.

Tror att jag läst på CB testerna att dom kan man göra upp till 3 dagar före BIM men med något sämre procents rättvisning ( )

• Jessie76

Jag skriver inge mer vad jag tror om dig Koko, för du vet vad vi andra misstänker
    Grattis till den goda nyheten iallafall (vad är en lapa-såndärsomduskullefå?) - hoppas allt går bra

Vet inte om jag sagt det, men jag har fått tips att killen oxå kan äta rosenrot - har ni testat det?

Sen tänkte jag - kan vi inte stå på huvvet så mensen inte kommer? Har nån testat det? Eller helt enkelt inte gå på toa.....

• Jessie76
    Jepp - då kör vi Liiite rädd om nacken bara, men det SKA gå Ingen fler som e på?

Ja, tänk om vi ALLA skulle komma på en träff - ingen skulle höra nåt å dom skulle få sätta oss i ett eget rum
Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???