• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Hahaha... Vi har inte fått såna maskiner hit upp i urskogarna

Det är inte rutin att göra det här uppe. Vi gör nog UL i v17 och sen inget mer - som med mina andra två - gissar jag

Men jag ska till en gynekolog den 20/12, hon tänkte kolla hur långt d e. Om dom nu kan det....Jo, det borde dom väl om hon sa så? Hmmm...

• Jessie76

Förstår dig Snartis, det GÅR inte å hålla sig

Jag vill ha kort! Snäääääääääääääälla

• Jessie76

Jag veet inte, jag tror det
    Jag har oxå efternamn.......
    MTP min situation har jag ingen lust att skriva den här - ungarna vet ju inte ens ännu.....

• Jessie76

Haha... Jag förstår dig Page, men det är väl klart att dom vill undersöka båda två? Eller? Annars vore det ju tokigt....

Jag har inget att tillägga i rap-diskussionen, ingen erfarenhet därifrån tack och lov
    Inte heller i dagar mellan ÄL och BIM vet jag hur många.... Jag räknar inte alls någonting - sorry

• Jessie76

Jepp - Bakifrån!! Jag hävdar att det är det som gör susen i m*sen

• Jessie76

Förlåt Page, jag menade inte att idiotförklara dig! Förlåt om det lät så

• Jessie76

Ha så kul - som vanligt

• Jessie76

God förmiddag får jag väl säga eftersom jag alltid kommer så sent

Jag har lite ont i magen idag....Fan va man är nervös! Heeelt sjukt, ni vet man borde kunna det här vid det här laget - men vad tusan yngsta barnet är ju 6,5 år! Konstigt att man glömt

• Jessie76

Jag har tid hos BM 4/1 och så ska jag till en privatgynekolog den 20/12.
    Nervööööst

Och nu är jag på väg att bli jävligt sjuk igen Fan va jobbigt

Jag har kommit fram till att jag rapar inte, jag släpper väder åt andra håll istället (generande ) Jag brukar ju inte ha en fungerande magge på det sättet, så det gör ju inget men det är inte så fräscht Tur att man kan hålla sig på jobbet iaf

Norrländska symtom???? Får jag höra - har vi speciella symtom här uppe?

Jag har oxå haft huvudvärk i början. Trött som en gnu, ONT i brösten (det går inte att missta sig känns det som - fast om man har STORA bröst sen innan så känns det, i promise ) och proppmätt-syndrom. Begynnande halsbränna som sagt (men nu är det borta).
    Sen har jag ju haft dom ilningarna i tappen och så känner jag att man är rätt känslig i "äggstockarna" (är ju ingen läkare - dööööh - men där dom är iallafall) - alltså typ om man vrider sig snabbt, hostar till, skrattar eller nåt så kan det bli ungefär som ett litet sendrag - hajjar ni?

Oj, det blev långt......

• Jessie76

Jo jag skojjade med osymtomen Muggles Eller så är det liika bra att erkänna att jag är blond *hänger med huvvet*

Jag vet inte, men jag har haft såna sendrag förut så det är nog helt normalt. Det försvinner oxå. Kanske är så att det görs plats i magen?

Har din mage växt nåt Cicci? Kommer inte ihåg när det börjar hända grejjer....

FruLlan, tack för dina ord - du är söööt du
    Ja, men det gick upp för mig igårkväll när jag fick lite ont i magen att jag är ju inte helt förskonad från MF och fel och sånt "bara" för att jag fått barn tidigare! Helt sjukt, men jag låg och funderada åsså PLING - det KAN hända mig oxå! ....Blond...jag sa ju det!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???