• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

whhiiiiioooo, fick reda på att jag får dubbel lön nästa månad :D :D
    väldigt trevligt

• viktualia

snartis... va... sånt jobb vill jag också ha! dubbel lön lät najs!

tycker att det är dags för fördyrningtillägg... har väl sisådär 14 kompisar som fyller 30 i år....

• mugglesfan

I lördags gick jag på stan i det fina vädret och bara kände hur jag log och tänkte "jag har ett litet barn i min mage, vi ska bli föräldrar". Så underbart att känna så och att deppigheten har försvunnit (keep away säger jag bara!).

• mugglesfan

Bonus eller Snartis? Najs...

• A.M.

CicciL:
    Ursäkta lite dröjsmål med svaret här.
    Nej - när vi beställde vår vagn (på Barnens Hus i Rotebro (finns i Nacka) - mycket bättre än Babyland, tycker jag, finnamer att välja på) så var det så himla mycket val att göra (färg och duo elelr kombi o dittan o dattan så vi glömde av att fråga om hjulen. Vi fick vanliga (plastiga). Fast det hade jag nog valt ändå. Lufthjul blir det ofta punka på när man minst önskar det (typ längst ut på Djurgården ...) och så ska de pumpas och grejas med. Jag är nöjd med de hjulen vi fick! Att däremot köra barnvagn i stan är en konst som inte har med hjulen att göra ... se vidare i min blogg

• Snart så....

Japp bonus :D :D
    mkt välkommet, ska sparas till bröllopet

• Bröllopstokiig

A.M kollar din blogg
    Tack iallafall. Vi fick höra av bekanta att plasthjul inte var ngn höjdare på gatorna på östermalm o att det väsnades. Lugnare och mjukare med lufthjul, men hur som helst, det finns ju för och nack delar med allt i denna djungel.
    Ska kolla Barnens Hus i stället då.
    Jag vill vara ute i tid, min bror fick barn 3 veckor för tidigt och hade inget, så jag är lite knäpp och ska tvärtom nu ha allt under kontroll en månad innan.
    Undrar om de har kortare leverans tid där ute då?
    Men det borde ju vara samma eftersom det handlar om tillgång och efterfrågan i det stora hela och det verkar födas massor med barn nu.

• _koko_

Åååh, bonus, vill också ha. Vi la undan halva vår bonus förra året för att ev få ut extra om företaget gick bra. En avdelning drog ner oss, så nu blir det inget exta. :[ Men vi kommer få tillbaka det vi la undan iaf.

Ah, barnens hus på kom köpcentrum i Rotan, nästan mina hemkvarter! :D

• Liten med Mindre

Åh, shopping,vad skoj! Så länge det handlar om något fordon eller något tekniskt kommer maken att hjälpa till med besluten. Hatar att besluta mig. Vill ju ha allt! :)

För övrigt - magen bubblar och tvingar mig att springa massor på toa, bara för att jag inte vill. Är ett nervvrak varje gång. Hur kan en människa bli så här störd??

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???