Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

När märker man av att man är...GRAVID???

Tackar för tummar!

Jodå, BIM på onsdag. Muffar som bara den, men inga spår än.

Förr kom det alltid lite ett par dagar innan tanten satte igång, det har slutat när jag började bli så fokuserad på cykeln. Det verkar vara fler som har fått annorlunda cykel när man börjat försöka.

Tyvärr har jag fått något slags magkatarr också, så det mesta jag känner nu lär komma från en del av magen som inte har något med det jag vill känna att göra...

• start september

Det går inte att låta bli att oroa sig känns det som.

Jag känner igen det där precis - å ena sidan var vi faktiskt jullediga under Äl och därför lite utvilade - å andra sidan fick vi bara till det precis innan ÄL och sen åt jag penicillin veckan efter ÄL.

• start september

Japp,

BIM imorgon. Lite mensvärk, lite ömma bröst och sen inget mer.

Jo, jag mår lite halvskumt också, men det är bara för att folk på jobbet fått vinterkräksjukan. Jag tror alltid att jag ska bli smittad och mår halvskumt när jag hör om den. Hypokondriker, jag??

Muffander går vidare...

Page, du skrev att kände dig egocentrerad, jag känner mig också det. Det är välidgt lätt hänt, särskilt när man bara skriver om sina symptom!

• start september

Åh vad kul Snartis!

Jag fick tårar i ögonen när jag läste om Kick´ns sprattel

Håller tummarna för Ciccis NUPP.

Inget nytt här annars, går och väntar på BIM imorgon...

• start september

Oj, är det bara jag som ligger lite högre? Jag tycker själv att jag gått upp lite mycket på sista tiden och ligger på BMI 25. Tidigare var det 23-24 och det kändes ju bättre...

• start september

Jaha, lite bruna flytningar har gjort entre. Tyvärr tror jag att det är tanten Vi får se imorgon, det lär ju visa sig. Tar det faktiskt med fattning nu i alla fall.

På återhörande!

• start september

Fortfarande bruna flytningar och värk. Jag tänkte testa imorse, men tror ni inte jag monterar stickan FEL (cb digital). Eftersom jag testade i strålen gick det inte att göra om.

Ja, ja, troligen är det ju inget ändå. Återkommer när jag vet.

• start september

Tack för alla tummar

Jessie,
    ja, jag har ett till test hemma så jag tar det ikväll om inget mer har kommit.

Det är så konstigt för det gör så otroligt ont i korsryggen, det strålar liksom. Har aldrig hänt förut. Det lär vara jordens jättetant

Jag har tyvärr massor att göra på jobbet så jag tänkte ta en alvedon nu och fokusera hela dagen på jobbet och sedan åka hem och testa.

Rapporterar sen!

Kram till alla

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???