Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

Skrev förut om att jag blev sporrad och inte ledsen av att se listan med pluss. Avundsjuk hade varit ett bättre ord en ledsen tror jag. Hoppas ingen blev stött.

• start september

Hej Skoter och välkommen!

Kul att kunna hjälpa till!

Ja, jag har haft kopparspiral som jag tog ut i augusti. Jag har bytt spiral en gång under resan också så två uttag har jag varit med om.

Det var inte alls så farligt. Att sätta in den kändes mer. Första gången var det en extra BM med för att hålla mig i handen (egentligen är det mer för att hålla still tror jag) och då skulle jag ta två alvedon en timme innan. Det gick bra. Andra gången var det bara en BM och jag hade glömt att
    ta alvedon (hade varit hos blomsterhandeln angående brudbuketten och det var lite vimsigt. Det kändes lite när hon stack in ett instrument, men sedan bad hon mig nysa (!) och ut kom den med bara ett litet stick. En liten blödning kom samma dag, hon sade att de oftast är för att den rispar ilite på utvägen.

Alltså ingen fara alls! Men säg till BM om du är orolig så att de vet det.

Men om du har gått igenom en förlossning så borde detta inte vara nån match!

Lycka till!

• start september

Skengravid var ordet tidigare idag. Kanske är det det jag är?

Jag känner små stick i nedre delen av maen. Det är troligen resterna av en urinvägsinfektion, men ändå fladdrar tankarna iväg. Jag stod och stirrade på en bebis idag i en affär, kunde inte slita blicken.

Ja, ja. BIM är inte förrän nästa tiddag/onsdag.

• start september

Förlåt, det där sista gick iväg med stavfelen kvar när browsern hängde sig. Lovar bot och bättring!

• start september

Pirr, det är inte kul att vara kissnödig men inte få kissa. Kan du inte försöka låta bli att dricka så mycket mellan 5 och 9 och sedan testa direkt efter 9?

• start september

Sweet - solklart!
    Kom på att galningarna på FL har missat nåt. De kallar ju 6 för att mysa - det måste ju vara nysa som avses

Tänk att göra ett inlägg där och lite högaktningsfullt förklara att de missat nåt v

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???