Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

När märker man av att man är...GRAVID???

Nej, nu får jag sluta babbla och göra något vettigt På återhörande.

• start september

Stackars dig Moppy, lider med dig. Men du verkar ha rätt inställning, nästa gång ska det ta!

Något eller några små pluss vill vi se i januari - det finns ju några kvar med BIM i januari!

• start september

Lapinette, det verkar ju nästan vara bäst att inte känna något! Vis om har känt en massa nu har ju inte plussat! Håller mina tummar hårt för dig senare i veckan!

• start september

Trist Page att du också skulle träffa tanten. Vi har inget vidare flyt nu...

Moppy, jag vet att de kan se äggen (åtnminstone om det kommer något) i samband med VUL. Jag gjorde VUL för något år sedan när jag akut fick jätteont i äggisarna. Jag var rädd att det var typ äggledarinflammation eftersom jag då hade spiral som gör en mer känslig. Det sig ingte vara något annat än ÄL-verk (har aldrig känt sån vare sig förr eller senare), men gyn sade (och visade på skärmen) att han såg ett ägg som lossat. Så det bör de kunna se iallafall!

• start september

Jag har blivit väldigt inspirerad av alla apparatdiskussioner här, det ska bli shoppingtur till Pistill som Mindre tipsade om snart.

Idag ska vi boka en resa till Malaysia i april. Tjoho!

• start september

Hej!

Tittar in från ett jobb som bara svämmar över med saker att göra. Kanske är det bra så tänker man inte bara på verkstaden...

Jag tidrapporterar också timmamr så det är bara att hugga i.

Doppresent: Jag är också inne på linjen att jag vill att det ska vara en present till barnet mer i nutid. En fin antologi eller ett fint mjukdjur är brukar jag ge bort.

Håller tummarna för dig Lapinette!

För egen del har jag nu börjat knapra Bisolvon - ÄL om någon vecka så nu är det väl dags. Det är bara andra gången jag testar med det så förhoppningsvis gör det tricket.

Är lite nere eftersom två kollegor just berättat att de ska ha barn, andra barnet för båda två. Jag är jätteglad för deras skull såklart, men det känns ändå lite skumt. De vet båda att jag försöker, och på nåt vis känns det som jag förlorar dem att prata med. Om jag plussar är det ju suveränt dock med sällskap.

• start september

Hej alla nattugglor,

tittar in efter en sen kvälls jobb.

Victoria80 - stå på dig och fråga vad som har hänt. Så här får det bara inte gå till

Koko - undebart att du fått en tid! Hoppas du ser ljuset i tunneln lite nu!

Lapinette - håller tummarna fortsatt för dig.

Page - ser verkligen fram emot en analys av Sweet!

Själv är jag fortfarande gnällig för att folk runt om mig plussar. Plötsligt börjar jag känna mig som en sån som ha svårt att få barn - efter fyra försök. Jag VET att snittet är sju försök att ett år eler mer inte är konstigt,men ändå blev jag helt plötsligt så ledsen. Det tog knäcken på mitt humör idag.

Ja, ja, det kommer en dag imorgon också.

• start september

Hej hej! Jobbar stenhårt utan tillgång till nätet så det blir sena kvällsinlägg bara. Att läsa ikapp tog 45 min!!

Page - jag får se om jag vågar mig på en analys av dig. Jag har inte din talang på långa vägar. Sweets anakys var jättebra -stämde precis med min bild!

Lapinette - hopppas fortfarande för din skull!

Storasystern - KRAM! Det är skitjobbigt när folk plussar i ens närhet, jag har lyckats hålla det ifrån mig, men igår bara gick det inte. Man har rätt att vara ledsen. Här inne blir jag dock bara glad när folk plussar.

Moppy - jag är kvar också! Hoppas nu på försök nr 5.

Hörs imorgon kväll

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???