Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Japp skynda in i duschen då mugglan! Så kanske jag t o m kan få ändan ur och fortsätta jobba! :)

• sweetstreet

Jepp Lapinette!! :)

Jag ville ju inte avslöja det för dig nu i helgen eftersom du inte sett så långt av säsongen, men visst så är det!!! Så du kommer inte behöva känna att det bara är nykomlingar.

Och jag vidhåller fortfarande att jag tycker denna säsong (4 alltså som du kollar på!) är den absolut bästa hittills!.

Säsong 5 däremot är otroligt dramatisk. Så njut av 4:an medan den varar!!!! :)

• sweetstreet

Själv har ajg insett att jag komme få en låååång natt inatt. MÅSTE skriva färdigt en massa inatt så ev kommer man kunna titta in en sväng i tråden när det är morgon hos er igen... ;)

• sweetstreet

Vill då även höra följetongen för Snartis SÖS-kontakt.

Hoppas verkligen du får tag på dem!!!!!! Faller in i den allmänna kören: Stå på dig!!!!!!! Våga vägra vänta!!!!!!!

• sweetstreet

Hm, kom just på att jag undrar hur många dagar efter böjen som ni plussare egentligen fortsatte med varjedags resp varannadags-6????

Som det känns nu så känns det som om vi verkligen ansträngt oss denna gången. SÅ egentligen är jag inte längre supersugen... Men borde man kanske ändå försöka ikväll trots allt. Böjen var i fredags så jag gissar att ÄLen var i lördags. Hade 6 i torsdags, lördags samt igår (söndag). T o m 2 gånger på lördagen!!!!!!!! En på morgonen o en på natten till söndag :D

Hm, med tanke på att jag tänker jobba hela natten så känns 6 inatt inte sådär väldigt lockande....
    Å andra sidan kanske man ska ta en rast?!?!?! ;) :D Och istället för kaffe kan det bli lite "guppenuppa med sprut"! Woooööööööw!!!!! Eller kanske borde det kallas "Hoppenoppa med doppa"???? Eller nja kanske egentligen "hoppesnoppa med sprut"? Känns ju faktiskt mer logiskt...??

Äh, vi får se hur det blir. Men jag tror att om mannen får välja står han nog gärna över ikväll.

But what if the egg......
    Näe nu ska jag sluta fundera på detta med äggets framfart.

• sweetstreet

Fast bara en fråga till.... :?

Vet ni egentligen hur lång tid ägget tar på sig när det lossat??
    Alltså hur lång tid handlar det om som det kan bli befruktat från själva ägglossningen??
    Är det timmar???? Eller är det fråga om något dygn?

• sweetstreet

Page, tycker det är jättekul att läsa om alla här inne som babblar på om sig själva och andra....! :D
    Så fortsätt gärna emd det! :)

Är rätt bra på detta själv har jag märkt. Och visst, till viss del kan man säkert skylla det på att det är lätt att babbla på om sig själv i tråden när man är själv här. Det finns ju ingen som kan be en hålla käft! ;) Eller åtminstone byta samtalsämne. :?

Tycker det låter rätt kul att ni åker på bröllopsresa 7 år efter bröllopet. Hur "vet" ni att just denna resa är er bröllopsresa och att ingen av era tidigare (om ni nu rest någonstans sedan bröllopet förstås) var det?

• sweetstreet

Låter som bra köp för en resa till varmare breddgrader. :) Svart känns kanske lite trist om det är riktigt soligt och varmt?

Själv Älskar jag färger!!!! Så ibland köper jag kläder bara för att jag faller för färgen. Vilket resulterar i att jag har en garderob där väldigt mycket INTE matchar...ehe.... Det där med basplagg i fina neutrala färger har jag alltid tyckt verkat vara en superbra idé. Synd bara att man själv inte riktigt kan följa den idén.

Fast visst, jag har en hel del svarta plagg jag med. Men bara svart kan ju lätt kännas lite väl sorgligt och mörkt också...

• sweetstreet

Rent generlellt önskar jag ibland att jag vore lite mer intresserad av kläder och lite "piffigare" än vad jag är.

Tycker det är kul med folk som klär sig snyggt. Men...
    Hm, näe jag kan i perioder försöka ta mig i kragen för att förnya mig själv o garderoben lite, men det brukar alltid sluta med att jag faller tillbaka i mitt vanliga "jeans-tröja-och-sneakers-mönster". Tyvärr.
    Kanske är jag helt enkelt alldeles för praktisk, bekväm OCH lat för att t ex prioritera snygga men aj-så-onda skor. Lufsar helst runt i gympaskor eller sandaler (på sommaren)...

• sweetstreet

Ha Page, nu ser du att även jag pratar en massa om mig själv hela tiden.

Försöker dock växla mellan ämnena "jag & mig själv" och "alla mina nojjor". ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???