Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Hm September,

Hade inte muggles värk i korsryggen samt bruna flytningar innan hon plussade?????
    :o

Hoppas iallafall att det ett plus hos dig!!! :)

• sweetstreet

Koko vad bra att du fått en tid nu!!!!! :)

• sweetstreet

Ja FruLLan jag känner flera som var så trötta under sina grviditer att de i stort sett tillbringade all sin tid utanför jobbet sovandes. Inte så roligt för deras partners eller tidiarebarn, men vad sjutton. De sa de inte kunde hålla ögonen öppna.

Så det är nog ett väldigt vanligt symptom!

• sweetstreet

Hej A.M!
    Kul att du har lite tid att hänga här då och då! :)

• sweetstreet

FruLLan så din mamma var invigd i dina ÄL-jakter????

Vi har inte berättat för någon om våra ÄL-jakter. Skulle kännas alldeles för stressande om andra kände till dem. Ja förutom ni alla raringar i tråden såklart.

Men familj o vänner kan ha en viss förmåga att hela tiden fråga. Och det vill jag INTE!

• sweetstreet

Särskilt nu när man bor så långt bort så känns det jobbigt om de skulle börja varje telefonsamtal med "och hur går det?"
    Näe det skulle jag inte palla med.

Faktiskt känns det jättteknasigt eftersom man helt hypotetsikt SKULLE KUNNA "dölja" en ev graviditet också.
    Ingen där hemma ser en ju så de skulle ju aldrig se att magen växte. Knasigt! Så på så vis är det ganska lätt att hålla första tiden hemlig. ;)
    Det är värre med jobbet.

• sweetstreet

Japp Koko, jag har också tänkt som du ang det där om något går snett.
    Egentligen vore det ju skönare att de närmsta visste om graviditeten innan då.
    Annars skulle man ju behöva förklara varför man plötsligt är otroligt under isen. Och det kansk ju nästan vara jobbigare än om de redan känner till ens situation???

• sweetstreet

Aha!

Kan tänka mig att hon tyckte det var kul när hon fick veta orsaken till din akuta hemresa! :D :D :D

• sweetstreet

Nu sak Sweet sove så sött!

Här är en som också är T-R-Ö-T-T!

Tyvärr är det ju inte på gund av att man har något roligt i magen utan bara för att man jobbat fram tills nu. Suck! Tror jag kommer vara död i helgen om det ska fortsätta såhär. Hm, undrar just om ett ev befruktat ägg öht vill fästa i livmodern på en sådan här stressad person!
    Det kanske tänker att "Näe, här lär man inte få någon ro iallafall så det är lika bra att skita i det". :(

Fast kasnke spelar det inte någon roll att amn lider av sömnbrist.

Tjingeling på er!
    :)

• sweetstreet

FruLLan!
    Klart det inte går åt helvete!!!!!! :)

Godnatt....zzzzzzzz

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???