När märker man av att man är...GRAVID???
Ja men Page jag tror inte det komme finnas så många spekulanter. Iallafall inte för info om mig?
Ja men Page jag tror inte det komme finnas så många spekulanter. Iallafall inte för info om mig?
Jag tycker ocks Japan låter epännande, men kanske inte flera gånger per år i flera månader. Utan sin man med sig. Trist. Särksilt om man försöker jaga ägg som Syrran.
Japp jag ser hur det glittrar mellan tänderna på dig Page!!!
Aooooo!!!!!!
Ta det lugnt! Jag blir ju böandad ju!!!!
*kniper ihop ögonen*
BLÄNDAD menar jag!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tycker däremot du verkar vara en väldigt intressant person Page! Jag är nyfiken på dig!
Obs detta är INGET RAGG!!!! Jag lovar.
Nog för att folk träffar blivande partners på nätet men kasnke inte i en "gravid-tråd"????? ;)
Wow, om det räckt med att hpngla had det varit jobbigt med preventivmedel. Jag menar, inte så kul att gå runt i en plåtrustning a la riddare....
Men vad FAN jag kan ju inte skriva!!!!! Hpngla - vad är det????
Tror det är konfettin i tangentbordet som spökar.
*skakar datorn upp och ner*
Puh! Sådär nu tror jag de flesta glitterkornen ramlat ut.
Kanske är det något man blir när man har nått en mogen ålder (dvs skaffa-barn-åldern). Då blir man supertrevlig och jätterolig och smart och intelligent, men fortfarande med barnasinnet i behåll så det blir lite galenskaper ibland????
Eller så är bara denna tråden sådan att den tar fram alla de sidorna hos oss som hänger här?? :D
Jo visst är de stiliga, men kanske inte så hångelvänliga??