När märker man av att man är...GRAVID???
missZapon,
Jag tror att flera som plussat här har fått betydligt mer flytningar sedan de plussade. Så det kan vara ett graviditetssymptom.
missZapon,
Jag tror att flera som plussat här har fått betydligt mer flytningar sedan de plussade. Så det kan vara ett graviditetssymptom.
Tjoddilohooo!
Ha! :) Nu fick jag äntligen säga GODMORGON tll er! Det är inte ofta! Men eftersom jag fortfarande sitter uppe o jobba så passar man på att slinka in på tråden och säga hej! :)
Men det verkar inte som om ni hunnit hit än. Ja nu ska jag ta o lägga mig faktiskt. Det är en dag imorgon också....
Hm, vet inte ens om man orkar med ngt 6 nu när man jobbat så sent. Men kasnke ändå, Mannen är också uppe fortfarande så man kanske ska göra ett försök ändå ;)
Kram på er!
Oj, har inte hunnit in här alls nu under dagen och nu har väl alla gjort kväll i Sverige gissar jag?
Skönt att du mår bättre Snartis men FYYYYY vad hesmkt att de inte kan skicka upp din remiss 2 trappor!!!!!!!! Man blir ju så himla arg!
Koko, jag förstår verkligena tt du känner dig deppig och ledsen. Just nu känner jag mig inte så ledsen, men efter förra mensen gick jag verkligen ner i någon mörk grop. Nu har jag pallrat mig upp därifrån så det knns bra.
Men som sagt, håller med FrulLan och andra här om att den ljusa sidan är att du har identifierat ditt problem och börjat en behandling! Det är iallafall bra! Sedan måste man få känna sig ledsen också och det går liksom inte att logiskt förklara försöka peppa upp sig. Jag vet. Känslor är känslor och de finns där oavsett vad hjärnan säger. Men jag hoppas att det kommer kännas bättre med tiden. Skickar varma kramar till dig!!!!!
Muggles,
låter inte så roligt med din tjänsteresa.... :(
Men det är iallafall bara en vecka så det kanske går bra trots allt! Inte som syrran som verkar vara borta i månader när hon jobbar borta.
Har förresten knapraat dina Bisolvontabletter nu, men nu är de slut. Försökte ta ca 2-3 om dagen i början, men när jag sedan trodde att ägget rymt så la jag av. Men sedan när jag fick böj så tog jag snabbt en tablett och har tagit en om dagen under helgen. Hm, vi får väl se om det hjälpte? Nu är de slut iallafall, men SUPERTACK för att du skickade dem!!!!! :) :) :)
Petade i mannen en bisolvon också i lördags. Men jag vet inte om det gjorde varken från eller till faktiskt....
Vi har iallafall försök ha 6 mycket under helgen så jag hoppashoppashoppas nu.
Tur att jag har sååååå mycket jobb denna vecka att jag kanske inte kommer att ha tid o ork att fundera på detta med symptom och BIM och så. (You´re right....*ironiskt tonfall och menande blickar* men försöka går ju alltid *nervöst fnitter*)
Men visst BIMar du alldeles nu i dagaran väl spetember????
Jag håller tummarna! Än har ju ditt pappersmuffande inte visat några spår av tanten väl?
Jo vi försökte verkligen få till det nu i helgen. Men man vet ju ändå itne. Går runt och tankarna hoppar mellan " jomenvisst, kanske kasnke tog det denna gången för vi HAR ju verkligen haft 6 nu under ÄL" och " men tänk om det var ett ruttet ägg denna gången, eller tänk om simmarna inte alls var på simhumör utan bara plaskade runt i barnpoolen?"
Knäppt jag veeeeet, men det är svårt att inte tänka på alla konstiga alternativ som kan ha hänt.
Fast egentligen borde jag bara koncentrera mig på jobbet. Puh!
koko!
Wow!
Känner att jag plötsligt börjat få en ny dammsugarfunktion... ;)
Fast i mitt fall är det inte dammråttor utan Bisolvontabletter som jag girigt suger upp från andra sidan Atlanten!! :D
Känns helt otroligt vad ni alla är så goa som vill hjälp mig att inte sitta här utan Bisolvon... :)
Koko, jag ska maila dig min adress.
Hoho! Då är det inte bara Muggles som kommer att känna till my real name...!
koko
You´ve got mail!!! :)