När märker man av att man är...GRAVID???
9000????
9000????
nu är det sådär konsigt igen med olika nummer för inläggen här på sidan jämfört med i "huvudmenyn". Konstigt...
Jaja vi skriver väl på lite till och tutar i trumpeterna när vi tror det är dags?! :D
Näe det får man inte!!!!! Fråga Syrran!! Hon måste ju dessutom åka till Japan med jämna mellanrum!!!
Nä, men såhär är det ofta inför en dead line. Massor med saker som ska göras, men det "vanlig" jobbet upphör ju inte ändå. SÅ jag kan tänka mig att min chef ville jobba med mina grejer, men att hon blev avbruten av en massa "akuta" saker. Det brukar ofta bli så. Jag är inte förvånad....
Haha Page,
jag tror minsann visst att du försöker luska ut mitt namn!!! ;)
Alltså räknaren här inne på sidan ligger ca 10 inlägg efter vad som står i "huvudmenyn". Där har vi redan paserat 9000!!!!! :o
Men här har vi några inlägg kvar.
Fattar inte?
Page när ska vi kasta konfettin Page?????
Jag röstar för NU
Vi är ju mittemellan liksom. Och då kan man väl kasta konfettin?? :?
Hm datorn är ok.
Fast man får ju så jädrans ont i ryggen när man bara sitter framför den dagarna i ända och inte rör sig alls. Mer än går till köket fram o tillbaks ibland för att se om det finns något gott i skåpen eller kylen.
Som om det skulle dykt upp något där heltmirakulöst sedan man tittade senast (typ 30 minuter tidigare...) Hur dum får man bli??????? :D
Näe NU KASTAR JAG KONFETTIN!!!!!!!!!!!!!!!!
TJOHHOOOOOOOOO ÖVER 9000 inlägg!!!!!!!!!!!!!
Hurra för oss!!!!!!!!! :) :) :) :) :)
*borstar bort glitter ur håret*
Fasiken en del av konfettin fastnade i mitt tangentbord!!!!