Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Hey Girls!!!!

Sweet är på banan igen (obs inte banan = frukten eller likannde symbolik FruLLan!!!!! ;) )!

Fsat jag är kädrigt trött!
    Denna veckan har varit förförlig. men nu är jag på jobbet och ska förshoppningsvis kunna göra klart allt och få iväg det under dagen. Dead line dagen!

Kom inte in i tråden mer igår för jag gick faktiskt ut och drck öl!!!! :)

• sweetstreet

Och Lapinette,
    på mitt förra jobba hade vi en fransman ich han gjorde tartiflette!!! MMMMMMMMUMS!!!!! :)

• sweetstreet

Och så vill jag skicka tusen varam styrkekramar tilll Syrran. Även hom hon inte läser detta nu. Jag VET verkligen hur det känns och att man bara vill krypa ihop i ett hrön och gråta. Usch. Minns alldeles för tydligt förra månadens besök av tanten :(

Och är faktiskt lite orolig för hur det ska gå om hon kommer på besök denna månden med. Usch. Som sagt förhoppningar och besvikelse. Jävla skit!

• sweetstreet

FruLLan!!!

Tja, jag är inte direkt bakis tror jag (sant).... Riktigt så många öl belv det inte igår... :)

• sweetstreet

Men det var så otroligt skönt att komma ut lite!!!!! :) Har ju suttit instängd och isolerad nu i en dryg vecaks tid för att göra färdigt jobbet till idag. Puh! Nu kanske livet kan börja igen.

• sweetstreet

Mindre!

:D :D :D :D :D :D :D :D

• sweetstreet

Och förresten måste jag säga att Page du är ju helt otrolig!!! Verkligen kul att läsa dina personbeskrivningar! Och de verkar ju vara skrämmande "sanna" också örutom vissa smådetaljer. :)

En salut för dig!

• sweetstreet

Nä tjejer nu måste jag jobba igen!

Om vi inte hörs mer inann ni "tar helg" så hoppas jag ni får en härlig helg!!! :)

FruLLan tycker verkligen du ska åka pulka!!! Det är ju skitkul ju! :)

• sweetstreet

Sweet är FÄRDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alltså jag är helt sluuuuuuuuut men så otroligt glad över att det är över för denna gången! Fick iväg allt i tid och det känns helt underbart! Nu kan man äntligen återfå sitt liv igen!!!!!!!!! :) :) :)
    Ville gentligen fira att denna helvetesvecka är över men jag är så trött att jag antagligen kommer slockna i soffan ivkäll.....
    Typ mindre än 20 timmars sömn totalt de senaste dagarna vilket ger ett snitt på strax under 5 per natt. Hm, jag brujar behöva ca 7 minst för att fungera. Så det är inte konstigt man är lite seg i skallen.
    Men som sat känslan av enorm lättnad är ännu större faktiskt! :)
    Imorgon ska vi ut och fira! Hahaha!!! :D

• sweetstreet

Page jag tycker absolut du ska fortsätta analysera! :) Det är så kul att läsa dina analyser.
    Du ahr aldrig funderat på att skriva en roman??? Tror du har läggning och talang för det! :)
    Du kan ju bara sätta dig på buss eller tåg någon längre resa och fantasiera ihop värsta berättelsen med dina medpassagerare som huvudpersoner!!!! :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???