Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Fasen vad gott det lät med vit choklad i lussebullarna!! WOW!

• Bröllopstokiig

God morgon tjejer!

Känner mig lite deppig idag... var är är manteln ?? NU är det min tur att ha den ett par timmar.
    Jag mådde inte alls illa i morse, jag mår så jäkla normalt så jag håller på att bli tokig!
    Ringde MamaMia idag, men där hade de inte tid förrän i januari, så jag kan inte få tidigare vul (än det som jag bokat den 19 dec).
    Så nu ska jag tillbaka till läkarhuset på Odenplan i dag kl 15. Jag är skit nervös.

Har ju hela tiden varit misstänksam att allt inte har varit bra. Märkligt när man känner så, precis som Moppy gjorde...
    Så nu har det gått för många veckro tycker jag utan att man känner något någonstans, så jag vill veta vad som händer där inne!
    Är det en tom honsäck eller något, vill jar ha en skrapning innan jul så man kan börja om...

USCH vad nervigt!!!
    Hoppas allt är bra mot alla förmodan.
    Håll tummarna!

• Bröllopstokiig

start september: Jag äter fortfarande Berocca, det är ju bara massa vitaminer och precis vad både foster och Du behöver, så det kan du fortsätta med. Bisolvon och Rosenrot ska man sluta med vid ÄL, eftersom de inte finns medicinska bevis att det inte skadar.

Jag mår skit bra! Just därför är jag deppig, det är sjukt! Jag vet...
    I går var jag hur glad som helst när jag mådde lite skumt på morgonen och behövde spy lite. Den glädjen var kortvarig... ja ja... vi får se vad det säger idag. Vissa människor har inga symptom, men eftersom jag har varit gravid förr, vet jag ju hur jag kände då! DÅ kände jag massor, jag var överlycklig och kände mig gravid i hela kroppen - en särskilld känsla som liksom infann sig! Sen mådde jag illa och hade svårt att äta etc... så kanske inte så konstigt nu när jag inte har något av det, att jag känner mig lite orolig!

• Bröllopstokiig

Kramar till er alla!

Vi får hoppas att det är en drömgraviditet och att allt är bra!

Men man vill ju veta, om det är något som har hänt kanske det var en mupp-unge och att den inte ville fortsätta, det är ju så missfall o missed abortion funkar. Är det fel, så händer något naturligt, dvs att den inte fortsätter där inne... ja ja

• Bröllopstokiig

Skönt att ni förstår mig girls!
    Tänk om man inte hade haft er här, vem skulle man då snacka med?????????
    Å vad jag är glad att ni bryr er!

• Bröllopstokiig

Helt underbart Jessie, du har axlat AMs gurumantel gällande barn HÅLLER MED SNARTIS!!!!!!!!!!!!!!!

• Bröllopstokiig

Brudsommar: Jag tyckte att jag luktade hästskit för 2 veckor sedan, så jäkla skumt, men det har försvunnit nu

• Bröllopstokiig

Brudsommar: Jag ska kolla om 1 1/2 H, kl 15:00, så jag är lite nojjig nu.
    Men man får se på det med klara öppna ögon, om det skulle vara något fel menar jag (jag vill inte sätta en mupp-unge till världen för varken barnets eller vår skull). Är allt bra kommer jag jubla här om ett par timmar och berätta allt!

• Bröllopstokiig

Idag är det jag som inte kan koncentrera mig på jobbet! Phuuu.........

* HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ * jobba nu Cicci (not)

• Bröllopstokiig

Snartis: Vi kommer göra NUPP och alla andra test. Vi kommer inte behålla barnet om de har kromosomavikelser, låter hemskt, men det är något jag inte vill.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???