När märker man av att man är...GRAVID???
Nu inser jag dessutom att jag sitter och babblar med mig själv igen. Hm! Kanske ksa jag försöka jobba lite som omväxling??
Nu inser jag dessutom att jag sitter och babblar med mig själv igen. Hm! Kanske ksa jag försöka jobba lite som omväxling??
Nej Koko!
Särksilt som jag inte tror att en sådan Kuba-resa skulle involvera salsa och kubanska cigarrer.
Utan mer de där hemska orange overallerna och kanske lite annat som man INTE vill veta av!!!!
Fast jag ahr svårt att tro att de skulle skicka dit dig för lite hostmedicin? ;)
Jaja, är de dumma så kanske du kan använda dig av ditt klimakteriehumör och skrämma iväg de enda till Helsingfors??? :) ;)
Jaja, lite tårar kan ju iofs skrämma iväg de mest macho karlarna så det kasnke fungerar ändå?!?!?! ;)
Och för dig är det ju iallafall snart fredag Koko! Tänk på mig. Jag ligger 6 timmar efter!!!!!! :o
Men det blir kanske lite vin ikväll för min del också.
Har tänkt påbörja några vita veckor fr o m måndag. Ska ta Ciccis råd på allvar. För hon och hennes man hade väl en vit period innan hon plussade???? Alltså innan ÄL den gången det tog.
Så jag ska försöka det jag med. Vem vet kanske gör det skillnad? Även mannen har sagt att han ska vara vit. :)
Fortfarande ingen Page??????
Jädrans vad ni varit i skrivartagen idag!!!!! :)
Nu har jag äntligen läst ikapp! Det tog sin tid. och nu går visst alla hem. Hm.
Men så blir det när man även måste jobba medan man kappläser....! :o
Lapinette!
Kanske har du redan loggat ut men vill ändå önska dig en UNDEBART HÄRLIG resa!!!!!!!!!
Och sedan är vi ju sjukt nyfikna på hur det gått med kaninandet där nere i SA!!! Så det blir spännande när du kommer tillbaks! :)
Ja ha det så jättekul imorgon! Som vanligt är jag sjuuuukt avundsjuk på er som får träffas.... :(
Ingen som vill ta en brunch i New York snart????????????????????
Och Nenne!!!!!
Härligt att ha sett dig nu!!!!! :D :D
Jättefina blider verkligen!
Och du, jag tor du kommer få jättekul imorgon så sluta vara nervös!!! :)