Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

september,
    Inga symptom?? Du BIMar väl snart???

Nä, jag har heller aldrig hört något om endo överhuvudtaget förrän jag fick info här av koko m fl.
    kanske är det bra att en "kändis" berättar för då brukar folk "få upp ögonen" för saker lite mer.

• sweetstreet

Halloj tjejer!!!!

Jag är såååå nyfiken Mindre!!! Och håller mina tummar så jag tror de håller på att bli blå :)

• sweetstreet

Måste även berätta något skitkul!!!!!
    Tyckte iallafall jag att det var.... :?

Koko!
    Dina droger kom i förra veckan!!!! MEN eftersom jag fyllde år i helgen så var jag helt säker på att ditt kuvert innehöll ett grattiskort. Och din handstil påminner jättemycket om min svägerskas så jag var helt säker på att det var från henne. Därför öppnade jag ju självklart inte brevet!!!!! Förrän på födelsedagen. Då kom mannen in med födelsedagsbricka och grejer och så låg ju ditt brev där också bland de andra grattiskorten.
    Men snacka om att båda blev SUPFÖRVÅNADE när jag sprättade upp kuvertet och det trillade ut en massa piller-kartor!!! :D :D :D :D :D :D :D :D

Och särskilt ditt "pirr"-kort"!!!!!!!!! Det var ju bara FÖR BÄST!!!!!!! :D
    Måste erkänna att det tog en liten stund innan polletten ramlade ner och jag fattade vad det var och från vem. Sedan skrattade vi hur länge som helst åt detta!!!
    Så tack för födelsedagspresenten Koko!!!! :) :) :) :) :)

• sweetstreet

Eh.... alltså supERförvånade ska det stå...! Vi hade inte börjat supa redan på morgonen!!! ;) :?

• sweetstreet

Snartis,
    ingen fara ingen här visste nog om att jag fyllde år för jag tror inte jag nämnt det. :)

Pirr-kortet var ett vanligt "vykort" som det stod Pirr på (framsidan) och på baksidan var det en bild på en spermie och ett ägg!!!!!!!! :D :D :D :D

• sweetstreet

Och det passade ju så bra eftersom Koko skickdae sina Bisolvon till mig! ;) :)

• sweetstreet

Skönt att höra att du verkar må bra nu. Förutom oset från lökköket bredvid då förstås.

Och ni verkar ha haft en jättemysig brunch. Är avis som vanligt. Men men så är det att bo låååångt bort.

• sweetstreet

Ja det var så himla roligt eftersom jag var så 100% säker på att det var ett kort från svägerskan. Så vi blev liksom helt ställda när det ramlade ut ett kort med en spermie tillsammans med en massa kartor piller! :D

• sweetstreet

Tack Mindre!

Ja det hade verkligen kunnat bli lustigt!! Särskilt som man väl hade varit tvungen att förklara varför någon skickar PILLER till en. Visserligen inga glada smielys på tabletterna, men folk skulle säkert blivit misstänksamma om man inte sagt något! :)

• sweetstreet

Tycker det låter så lovande för dig nu Mindre!!! När är egentlgien självaste BIM-dagen???

*såååååå nyfiken*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???