Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Nenne! Haha :D
    jag ahr en kompis som också var i London och råkade ut för liknande.
    De satt på något hamburgerställe och skulle käka när plötsligt gänget vid bordet bredvid högljutt började hojta Humdidumdu och liksom sprätta pommes omkring sig som galningar! :o :o :o
    Min kompis fattade såklart inget först men sedan vände sig det pommes frites kastande gänget om mot dem och log och frågade "Swedish,eh???" Och då fattade de också. :)

Kanske är detta ett Londonfenomen?????

• sweetstreet

Oj jag är alldeles strax 34!!!
    Så kanske är det därför man är lite stressad också? För att man vet att man inte har hur många år som helst på sig.

Men det kan också vara det att min personlighet ofta är sådan att jag helst vill ha saker gjorda i förrgår när jag väl bestämt mig för något...?! :D :D :D ;)

• sweetstreet

Förresten Nenne det är jädrigt kul att du kommit tillbaka till tråden lite igen!!!!!! Trots att ni bestämt er för att inte åka höggravida till Frankrike (eller visst var det det?)

Man saknar dig här!!! :?

Och OM vi nu lyckas bräcka 12000-gränsen så MÅSTE du ju vara här och tuta och kasta glitterkonfetti!!! :D

• sweetstreet

Undrar förresten om vi kommer komma över 12000?????

Det är ju bara heeeeeelt barockt i såfall! :D

• sweetstreet

Mirranda, hur gammal är du?

• sweetstreet

Aha! Då har du ju lååång tid på dig! :)
    Du är ju ung och fräsch som en nyutsprungen nyponros!!! ;)

Själv är amn snart en gammal tant!!! :D

Men jag ahr verkligen inte alls längtat efter barn tidigare så det var likosm aldrig något man ens funderade på innan.
    Fast visst i stort sett alla mina vänner (de som inte fortfarande är singlar vill säga) har minst ett barn, de flesta 2 redan). men hittills har det likosm räckt så himla bra att abra vara barnvakt. Hade liksom ingen längtan alls efter vaknätter, gå upp klockan 5 varje morgon, vandra runt med konstant nedspydda tröjor.... Men ju knns det som om jag inte kan tänka mig någor bättre?! :o :D

Jättekonstigt. Faktiskt. Hur kan man gå från "villintevillintevillinte" till "villvillvillvill" bara sådär på en gång???????

• sweetstreet

Japp det brukar ta mig minst en halvtimme varje morgon när jag plöjer genom tråden för att läsa ikapp vad alla skrivit under dagen. Och ofta hinner jag inte in förrän efter lunch (lokal tid) och då har ju de flesta börjat packa ihop o gå hem... :(

• sweetstreet

Fast jag har ju lyckats hitta några tappra som är inne här kvälls- och eller nattetid och de kan man tjattra med ibland.

Kanske är det därför vår tråd är så lång? För att det nästan är folk som skriver här dygnet runt????????

• sweetstreet

Nu ska jag iallafall ta och packa ihop själv och göra kväll! Helg faktiskt till och emd! Jippieeeeeee!!!!!

Kan meddela att kylan kommit hit nu också. Fast det är ganska kul att man som svenks inte tycker det är värsta katastrofen för att det är runt 10 minus.... :D

• sweetstreet

Victory,

Vilka otroligt fina bilder!!!!!! :)
    Jag har bara åkt igenom Piteå en gång. Det var en kompis som gifte sig i Luleå, men annars har jag nästan inte alls varit så högt upp längs kusten.

Ja, det är ju så konstigt det här med hur man ena dagen inte alls har någon direkt längtan efter barn, snarare tvärtom. Och sedan bara pang! Så vill man att det ska hända på en gång.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???