Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Mindre,
    jag är så nervös och sååååå spänd nu att det nästan känns som när man själv ska BIMa!!!!! Haha!!! Lustigt.
    Hålelr alla fingrar och tår och mer därtill för dig!
    Vill inte heller öka på "pressen" med att säga att det luktar plussitivt (men i ärlighetens namn tycker jag verkligen det! :) ).

• sweetstreet

Hejsan Moppy!!!
    Jättekul att se dig på tråden igen!!! :)

Jag vet inte riktigt när FruLLan skulle på koll.

• sweetstreet

Cicci
    håller med dig! Är inte heller överförtjust över alla "barnmönster" som envisas att finnas överallt på barnprylar. Vissa kan vara lite gulligt tycker jag på typ kläder (för de är ju väldigt utbytbara!!) men på möbler och vagnar etc som man faktiskt ska ha ganska "länge" är det klart bättre med mer snyggt och neutralt!.

Fast bor man i USA är det svårt med detta. För här är folk galet inne på babyrosa och babyblått i kombination med diverse pluttinuttiga mönster, rosetter, volanger (om det är tjejgrejer alltså) och nallar och annat sockersött till bebisar.
    Ojojoj!

• sweetstreet

Bra Snartis! Hoppas du får svar snart!

• sweetstreet

Oj Moppy, det är lååååångt kvar till min BIM. Jag går och väntart på ÄL som kanske kommer om någon vecka eller så.

Fast just för tillfället känns det t o m skönt att det är ett tag kvar. Har liksom försökt att sluta fixera så inihelvete på detta med barnproduktionen just nu, och då är det skönt att vara en bit från ÄL. Man går ju iallafall inte runt och nojar nu utan kan bara tänka att "jaja det är ju ändå långt till ÄL så jag behöver kanske inte fundera på detta än". Och det är skönt! :)

• sweetstreet

Och självklart ska vi väl komma upp i 12 000 inlägg! Det tror jag säkert kommer gå!! :) :D :D :D :D :)

• sweetstreet

Hej Vänner-fan,
    trist att du är sjuk men det låter som om din sömn kanske gjorde susen så du är på bättringsvägen.

Ang kolla barnets kön så har jag fått det berättat att man kan med största sannolikhet säga om det är en pojke (om inte navelsträngen ligger i vägen eller så förstås). Däremot så är det inte lika säkert om man tror det är en tjej eftersom en liten snopp lätt kan "döljas" på olika vis vid UL. Så osäkerhetsfaktorn är högre om man "tror" det är en tjej.

Alltså: en snopp är alltid en snopp, men om man itne ser någ´t kan man inte vara helt säker! ;)

• sweetstreet

Äsch Honungsjohanna! Det är alltid välkommet med nytt folk i tråden!!! :)

Se bara på t ex Page och Victory. De halkade ju in på tråden "lite senare" och nu är de ju också "en del av oss" härinne.

Själv var jag inte heller med från allra första bröjan utna tror jag läste den lite mest i början (i tysthet) innan jag hoppade in.

Kul att se att flera försöker där ute. Och visst är det skönt att veta att man itne är helt ensam i sin strävan och sina hittills (för min del) ofruktsamma försök...!

• sweetstreet

Nenne!!!!
    SJÄLVKLART!!!!!!!!!!!

Twelve thousand here we come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

• sweetstreet

Fast jag måste jobba en hel del idag också. Så jag ska försöka vara produktiv emellanåt!!!!!! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???