Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Nej ang bögar så har jag vänner som är bögar och de är superhärliga1 Har ingta som helst fördomar moit homosexuella.Och har även hört skräckhistorier om föräldrar som verkligen i praktiken "sagt upp bekantskapen" med sina barn när de fått veta att de är homo. Helt HORRIBELT!!!! tycker jag! Sådan KAn jag bara INTE fatta!!!! :o
    De är ju exakt samma personer fast att de råkar bli kära i en av samma kön!

• sweetstreet

Haha FruLLis!
    Själv är jag en galen schlagerböna!!!!
    Inte något jag lyssnar på i min iPod kanske, men vi hade härliga schlagersångarstunder i mitt gamla labb!!!!!!!!!!!!! Hehe! Alla på våningen höll nog för öronen! Men jag kan itne hjälpa det, även om jag "fattar" att det är usel musik så blir jag glad och vill hoppa o studsa när jag hör sån't! :D :D :D

Så det är inte bara du och page som är sjuka....! ;) :D

• sweetstreet

Page! Nuförtiden ahr jag förstått att det heter "snippa". Alltså det "officella" ordet som anmvänds på t ex dagis och så. Tycker det är ett bra ord!

Fast precis som med snopp känns det som att det är för barn.

Hehe själv kallar jag min för antingen mufsan eller igelkotten :D

• sweetstreet

Så om du får barn kasnke du helt enkelt bara kan börja använda snippa-ordet du med?

• sweetstreet

Ha det roliga med schlager är att det känn sååååå svenskt!!!! Och det är lite kul!

Jag skiter i att det är nördigt och töntigt! Jag tycker det är jädrigt skoj iallafall! Ännu roligare med superfjantiga texter!!!!!!11 Då blir det bara super! Extrapoäng för det! Samt för superseriösa schlager-stjärnor som verkligen tar sig själv på enormt stort allvar1 Jag tycker det är HUMOR!!!!! :D :D :D

• sweetstreet

honuungsjohanna,
    de enda inläggen vi aktivt INTE svarar på är sådana där 1-gångsinhoppare som bara meddelar att du plussat. USCG! :( Hatahatahata.....

De neggar vi totalt!

Men folk som verkligen vill skriva i tråden oavsett minus eller plus välkomnar vi alltid! :)

• sweetstreet

Äsch page det tycker jag inte spelar någon roll alls.
    Herregud, snopp var ju faktsikt "först" och jag tycker att det är rätt bra att ha ord som liksom "hänger ihop" lite. Särskilt om man ska prata med barn!

Och snippa är fint tycker jag. :)

• sweetstreet

;Min man älskar country!!!!!!!!!
    Och nuuuuu snackar vi att vissa texter kan vara superpatetiska!!! :D
    Falktiskt schlagervarnign på en del där...

*oooops hoppas han inte tjuvläser tråden. Då blir han säkert förgrymmad* :D

• sweetstreet

Förresten honumgsjohanna,
    jag känner igen mig idet där med att man verkligen "är" gravid varje månad.
    Jag har oftast inga som helst symptom (egentligen) men man har en otroligt bra fantasi när man går där mellan ÄL och BIM. Hua!

• sweetstreet

Page jag förstår det!
    Särksilt då när det snackades mycketom sniglar och aladåber också!

Nu är det väl mest BIM och ÄL, VUL och NUPP som skrivs tror jag?

Och såklart NNÄ eller NÄ som vi kallar "nästnästa ÄL resp Nästa ÄL". :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???