Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

tycker vi ska försöka komma på en bra rubrik till nya tråden imorgon! Kom igen tjejer!!!!! Ett par bra förslag borde vi väl kunna dra ihop under morgondagen????

Fast just nu är mitt huvud verkligen tomt.
    *ekar*

Varför kan jag inte komma på något enda litet bra förslag????
    *tänker febrilt*

• sweetstreet

Kanske beror det på att tråden nu inte är lika "enkelriktad" som tidigare. Då var ju de flesta inriktade på "jakten på det fösvunna ägget", men nu har ju gruppen helt klart delats upp i en tjockare variant och en tunnare...

Så det är inte lika lätt att hitta en rubrik som liksom passar alla?

• sweetstreet

Ska funder lite mer tills imorgon.

Nu sak jag göra kväll här!

:)

• sweetstreet

halllååååå!!!!!! har äntligen läst igenom och är ikapp!
    :)

Haha FruLLis du verkar verkligen vara på hugget idag! Bäst man passar sig.... :D

Men måste ändå sticka ut hakan och säga att jag också gillar musikaler!!!!!!!! Jag gillar liksom själva musikstilen. Sådär lite överfrodigt pompös men med lite banal sentimentalitetspopsbeat!!! :D :D :D :D

Däremot är jag ingen operafantast. Har försökt ett par gånger men jag tycker att pratar man banala stories så är väl opera Nummer ett!!!!!! :o
    Jag har aldrig riktigt klarat av att engagera mig i karaktärerna alls just för att jag tycker de är bara fööööör dumma och konstlade i en alltför konstlad historia. Ooooopsssss! Nu lär jag få FruLLan på mig med samuraisvärdet i högsta hugg. men så känner jag verkligen. Däremot kan jag gilla vissa operastycken. Och så gillar jag faktiskt Trollflöjten. Och när vi var på metropolitan här i NY så var det verkligen en kul upplevelse faktiskt! :)
    Men som sagt någon operafantast kommer jag nog aldrig bli.

• sweetstreet

Däremot kan jag sälla mig till gruppen som tycker att en nämnd sångerska är en stor uppblåst idiot!!!!!!!!

• sweetstreet

Jag tror på amning! :)
    Fast absolut inte till vilket pris som helst. I Sverige är det kasnke lite hysteri ibland iallafall bland många BM. Har haft kompisar som inte kunde amma (producerade för lite mjölk) och hon sa att hon kände sig som den sämsta mamman i världen för att alla BM sa att hon "måste försöka". Så satt hon och pumpade mjölk hela dagarna (jag skojar inte!!! Bebben skulle ju äta ofta så det var verkligen pumpa-mata-pumpa-mata hela dagarna) och eftersom hon kände sig usel och hade hromonstormar så satt hon hela tiden och grät.
    Usch! Jag blev t o m arg på henne och röt åt henne att hon fick skärpa sig :(

Jag har aldrig blivit ammad (vad jag vet) men har heller inte direkt varit så sjuk tror jag. Är antagligen ganska normal. Iallafall på den fronten. Andra sidor kasnke inte är lika normala men de kan man kanske inte skylla på mjölkersättningen????? ;)

• sweetstreet

september ja visst är det svårt att inte "fixera sig".
    hm!
    men denna månaden har min fokusering faktiskt avtagit. Nu känns det nästan lite mer som om jag har 2gett upp". Inte "aktivt" gett upp alltså, men jag har ramlat tillbaks i det där tänket att "jaja, går det så går det (men det gör det nog inte)".
    Kanske en försvarsmekanism för jag blev ju så förtvivlat deppig i december när tanten kom. Så januari blev liksom en "mellanmånad"??

• sweetstreet

Å Mindre!!!

jag älskar också les miserable!!!!!! :) :) :)

Och så håller jag fortfarande tummarna. kanske kan skylla alla mina felslag på tangentbordet på detta! ;)

• sweetstreet

Japp håller med Nenne!
    Tror också det är en mycketmycketmindre du har i magen Mindre!! :D

• sweetstreet

Ska nog gå och sätta på lite kaffe nu. Det är satikens kallt hos oss nu. Inte själva temperaturen för den är bara några minus, men det blåser isvindar!!!! :o

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???