Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

jag har faktiskt oingen aning. Men det låter inte så jättetroligt tycker jag.

Jag tror att simmarna produceras i enorma mängder hela tiden (konstant) och jag tror inte att man direkt kan påverka det genom att "stimulera men inte avsluta". Hm? Men som sagt jag vet inte. Biologin är fortfarande ett fantastiskt mysterium! :)

• sweetstreet

Sminkade du näsan lite röd och pratade såhär?

"jag skudde biljja ha edd paked bizzolvod"

• sweetstreet

Page jag kommer att måsta ladda en gel nu så jag blir borta en ltien stund. Men kommer tillbaks så snart jag kan! Håll ut och ge gäran någon av dina monolger så länge!!!! :) :)

• sweetstreet

Ojoj Page, det tog längre tid än jag trodde. Men du verkar ha lämnat tråden ändå. Puh att du itne "väntade" på mig här....

Och nu ska jag nog packa ihop och åka hemåt!

• sweetstreet

Nä jag har oftast inte vit rock. Bara när man måste av "säkerhetsskäl".
    men det är i stort sett bara om man jobbar med radioaktivitet.

• sweetstreet

ja de där med simmarna kan ju vara lite känsligt. Tycker ofta att det känns som om män är mer "känsliga" för det där med sina simmare än vad många kvinnor är med sin fertilitet. Fast det kanske inte är sant alls? Kanske är det mest det att många män i allmänhet pratar mindre öppet om känslor etc så att man liksom inte får reda på deras tankar om såna saker???

• sweetstreet

Page, hade din man väldigt långt hår??
    Isåfall var det ju ett jättestort steg att klippa av allt det! :o

Haha! Själv har jag ju långt hår nu och har haft hyfsat långt den största delen av mitt liv. Men jag har klippt mig kort ett par gånger. Den senaste gången var för ett par år sedan och det tror jag inte uppskattades sådär jättemycket av mannen? När jag mkom hem från frissan såg han smått chockad ut och sa

• sweetstreet

pratade med en kompis (också långhårig) om detta. Hennes teori var att det måste finnas en gen som sitter på Y-kromosomen hos alla män, som styr detta med "vill-ha-kvinna-med-långt-hår". Och hon trodde att den var en kvarleva från grottstadiet när männen ville att kvinnor skulle ha långt hår så de kunde släpa hem dem till sin egen grotta genom att grabba tag i håret. ;)

Kanske stämmer hennes teori???

• sweetstreet

Jag tror att lapinette kommer få se fina pingviner jag! Och om hon dricker mycket vin kan hon ju se dubbelt så många! :D

• sweetstreet

Hade faktiskt själv en ambition att gå till gymet idag. men den ambitionen gick och totaldog när jag kom hem. Hm, bestämde mig för att vara duktig en annan dag istället... :?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???