När märker man av att man är...GRAVID???
Viktualia,
pommpomma här du med! Du har ju nästan blivit en del av vår tråd också nu! :)
Från smygläsare till instickare och nu slutligen medlem!!! :D
Viktualia,
pommpomma här du med! Du har ju nästan blivit en del av vår tråd också nu! :)
Från smygläsare till instickare och nu slutligen medlem!!! :D
Lapinette,
jag tänker inte heller på att folk kan se mig.
Å andra sidan så är jag verkligen sådan att jag itne bryr mig det minsta!!
Kanske låter knäppt men jag har aldrig brytt mig om ifall någon råkar se mig utan kläder. So what! De flesta vet väl ändå hur en naken kvinna ser ut. I don't care.
Men visst här i USA är det väldigt hymlande och så med just nakenhet. Sååååå dumt tycker jag. Alla ser vi ju lika ut iallafall :)
Min man däremot är ganska pryd. Iallafall när vi träffades. han har "bättrat på sig" lite mer nu eftersom jag själv är så "lössläppt" :D :D :D
Ja detta med vilken del av stan man kommer fån och bor i och känner till!
Det är verkligen lustigt!!!
Jag är inte ens uppvuxen i Stockholm men ganska nära. Men har sedan jag flyttade till Stockholm bott södre om stan. Kan mycket väl tänka mig att bo norrut också, fast de flesta av mina vänner bor nu söderut så av den anledningen skulle jag hellre bo söder än norr om stan.
Och tar man sig längre bort från stan till typ "förorter" tror jag att jag föredrar söderut pga av att jag tycker att det är klart bättre kommunikationer dit än norrut.
Har vänner som bott i Täby, Vaxholm, Vallentuna etc, och dit tycker jag inte det var så superbra kommunikationer.
Tror att så länge man bor längs någon t-bana eller pendeltåg så är det bra, men kommer man bort från det så är det knöligare.
Men jag håller med Viktualia, om man inte är infödd Stockholmare är det svårt att förstå det att vissa som bott hela sitt liv i staden inte käner till delarna söder resp norr om stan?!?! Och då snackar jag itne ens lite längre ut från stan!
Jag har en kompis som inte varit söder om Skanstull tills han var över 30!!! (Lite överdrivet kasnke, men han var verkligen helt lost när han skulle hälsa på oss första gången! :D )
Muggles!!!!
Å vad kul att du fick se hur hjärtat slog och att allt verkade bra!!!!! :)
Jag är verkligen avundsjuk.... Men på ett glatt vis (om man nu kan vara det?!?) ;)
Ja det måste vara superhäftigt!
Just nu är jag inne i någon form av "ja-det-blir-när-det-blir" tänk igen. Konstigt. Efter att ha varit "superpå". Men jag gissar att det går över när ÄL närmar sig. Men än är det långt kvar så det är inte mycket att göra mer än att flrsöka att inte tänka alltför mycket gissar jag?
Min är också lite längre, men jag tror fortfarande inom "normalen": 33 dagar.
Tror det brukar stå att upp till typ 35 dagar är normalt.
Tror även det här med cykellängd gäller om man har väldigt kort cykel. Läste någonstans att när man närmar sig klimakteriet så kan man få väldigt korta cykler. Att en mycket förkortad cykel kan vara tecken på att man närmar sif klimakteriet alltså.
Men tror ingen här inne har så kort cykel än?! :)
Jag har just fått tag på ett numer och ringde nyss men de svarade inte. Ska försöka igen om en stund.
Nu är man lite peppad att verkligen kolla sig efter att storasyrran fick reda på att hon ska få hormoner. Så det är bäst att kolla upp sig! :)
Haha! Kul att du tjatar Page! Ibland kan jag behöva det. Särskilt för detta att gå till läkare etc. jag är dålig på sådant...
Tja, det blir nog lunch om någon timme eller så.
Äter vid 13-tiden här. Rätt sen lunch, men min mage har vant sig.
Nu svarade de men skulle ringa tillbaka för att sätta upp en tid. Hoppas de ringer hyfsat snart för jag har ingen lust att sitta på lunchen och prata gyn...