• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Jessie,
    Vad fruktansvärt och hemskt det låter med gallstenar!

• Page

Hahaha, adelstitel? Guuud nej! Jag gjorde mig mer spännande äv vad jag är! Akademisk titel menar jag. Jag är en "fil.mag i litteraturvetenskap". Typ som Fredrik Lindström i "Värsta språket" men mitt huvudämne är inte svenska utan litteraturvetenskap.

• Page

Shit nu ljög jag! Det var faktiskt inte med flit! Fil kand ska det vara, jag har ju inte gjort klart min magisteruppsats! Latmask, det är jag!

• Page

Just det! Jag vill verkligen inte ha den bilden på mig så jag är mycket tacksam att den inte finns där. Det kändes bara viktigt för mig att ni skulle se mig så snabbt som möjligt så att ingen tror att jag är en stalker och fegis!

• Page

Och förlåt, förlåt, förlåt, jag ska inte diskutera utbildning, arbetslöshet, social status och sånt OT här igen! Det är som gjort att göra någon ledsen eller upprörd och det var absolut inte min mening. Jag vill bara förtydliga att jag är allt det som jag kanske har uttryckt mig negativt om!

Nu måste jag springa ned på stan och fixa en julklapp!

• Page

Och så glömde jag det viktigaste: Håller tummarna för dig muggles att allt är ok med lill*n!

• Page

Jag håller med om att man blir imponerad av människor som arbetar/är kunniga i andra områden än man själv är bra på! Det är dessutom mycket häftigare med bildning än utbildning!

Muggles,
    Jag brukar säga att jag är utbildad till ingenting! Typ en kvalicifierad bajssnackare, det är det man blir när man pluggar litteratur!

Det börjar närma sig ÄL för mig, men jag känner inte ett smack än! De förra gångerna hade jag så ont i äggstockarna att jag kände att det var på g så jag hoppas att det blir likadant nu. Annars så måste jag nog fixa stickor till nästa månad! Det blir dessutom den första omgången där maken är faktiskt hemma vid ägglossning! Tjohoooo!! Så med andra ord kommer jag bli skitdeppig om det inte resulterar i ett litet knyte!

• Page

God jul till alla som inte är här vid jul!!

• Page

Eden, släng böckerna under sängen! I alla fall i några dagar. En trött student=dålig student! (Visst pluggade du eller minns jag fel?)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???