• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Hallå!

Jag håller på och läser ikapp allt men känner mig tvungen att avbryta läsandet för tillfället. Händerna som håller teglaset börjar skaka och jag känner mig lätt yr i huvudet. Jag överdriver INTE. Herreguuuud vilka nyheter!!!!

Grattis så enormt jättemycket FruL. Helt jäkla otroligt kuuuul. Fantastiskt! Superfantastiskt! Ännu bättre fantastiskt! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så...nu ska jag läsa vidare.

• Page

Vidare läsning var inget vidare. Snart så, jag hoppas på det bästa och jag utdelar en av mina mycket sällsynta och någon stela men välmenande kramar.

• Page

Trots en supersatsning från vår sida tror jag att min ägglossning uteblev denna månad. Jag hade inte alls ont vid ägglossning som jag har haft tidigare. Kändes ingenting faktiskt. Fan, två paket Bisolvon åt skogen.

Till alla som fortfarande antastas av tanten; var ej oroliga, vi är fler kvar som fortfarande kämpar. Och jag tycker att FruLs plus ger hopp till oss som är fertilitetshandikappade!

Jag tänker inbilla mig att jag kommer bli gravid inom kort. Uppfyller två krav på hur man blir gravid-listan. Har smärre ekonomiska problem och ska åka på semester inom kort och bör därför inte bli gravid.

• Page

Nenne,
    Man kan få en førstorad aorta, riktigt hur det fungerar vet jag inte. Jag søkte en gång før magont och då misstænkte de en førstorad aorta men det var det inte. Det ær nog inte så vanligt så oroa dig inte.

Sweet,
    Maken har varit ledig hela jultiden och jag har dærfør inte hængt så mycket hær men på måndag børjar arbetet igen så jag kommer att diskutera massa OT på nætterna som vanligt.
    Jag letar också efter min ÆL. Om jag køper en megafon kan du kanske bidra med en lupp så kan vi ge oss ut på jakt.

• Page

Ær det någon som vet hur det fungerar med vaccinationer infør en resa? Alltså vid ev graviditet eller ønska om en sådan?

Usch, detta prat om vikt orar mig lite. Læste någonstans att man inte bli gravid om man inte har minst 17& fett på kroppen. Kan man mæta fettmængden på något sætt? Nån hemmavariant alltså, tænker inte gå på en fettundersøkning. Underviktiga personer måste væl också bli gravida??

• Page

Hælsningar från Norge førresten. Ær hær och latar mig och æter mængder med god mammamat! Mmmmmmmm.

Måste gå på matlagningskurs så att mina barn kommer att gilla min man lika mycket som jag tycker om hennes. Seriøst, hennes mat ær alltid god.

• Page

Mindre,
    Vad kul att gå på någont sånt! Man blir alltid så glad efteråt. Så fort jag har varit på en konsert undrar jag varfør jag inte går oftare. Jag har dock lovat mig sjælv att jag ska gå mer på teater i år. Vælspenderade pengar!

Muggles,
    Jag ær mycket tunn men jag hoppas att jag kommer upp till rætt fettmængd. Jag går inte upp i vikt av mat eller kosttillskott før den delen så gå till e dietist kænns onødigt. Jag skulle sækert gå upp om jag børjade styrketræna, men då ær det ju inte fettmængden som økar. Jag nojiade upp mig med det om vikten eftersom Cicci L ær lite orolig før sin, och dessutom så står det så mycket konstigheter på internet.

• Page

Jag satsar på ett decemberbarn! Jag ær ett och har alltid hatat det så kommer sækert bli ett sådant hær också.

Nenne,
    Skønt att aortan såg fin ut. Vi har kanske samma fel på magen egtersom de inte finner något fel på min heller. Trots det har jag ont som faaaan ibland.

Dags før ett skønt bad med levande ljus och champange!

• Page

Ha det så kul på søndag. Gløm inte att ta kort på era æn så længe platta magar!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???