• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

japp, digital CB tester

• Moppy

Nej inte jag heller! Verkar ialla fall som CB tester kan visa fel eller har jag en galet lång ÄL.

• Moppy

Ja det verkar onekligen som om de där ÄL stickorna förvirrar mer än de gör nytta. ALLA gynekologer jag snackat med råder att inte använda dem då de kan var missvisande och man blir för fokuserad på just de dagarna kring det man tror är ÄL.

Ehhh...fast hur lätt är det att INTE vara fixerad...

• Moppy

God morgon tjejer!

En ytterligare teori som dök upp i mitt huvud igår när jag logiskt försökte förstå min 'befruktning' är att min 'mens' kan ha varit en nidbödning? Dvs ägget fäste på onsdagen och jag fick mens på tisdagen efter, dvs 6-7 dgr senare?

Ja ja, den som lever får se...

Kram för snöyriga Stockholm!

• Moppy

Kram FRÅN ska det givetvis vara...

• Moppy

Hörrni CicciL och Snart så.. när är er BIM? Så man vet när man ska hålla tummarna?

• Moppy

Mugglesfan: får jag fråga om du har gravtestat dig? Jag hade ju också en längre blödning än vanligt...

• Moppy

Skorpan: Jag hade vanlig mens, vilket jag alltid har rikligt i ett par dagar och sedan mindre blod i upp till en vecka. Jag har sedan haft väldigt lite men ändå bruna flytningar i princip hela tiden.

Jag är i v 5 enligt min gynekolog, och än är det för tidigt att säga om den lilla kommer stanna eller ej (dvs blödningarna kan vara ett första tecken på ett missfall). Dock sa gynekologen att 25% av alla kvinnor blöder under graviditeten så det är inte ovanligt.

Är du gravid Skorpan? kommer inte ihåg....

• Moppy

10 nov är nästa VUL! tills dess räknar jag inte med någonting...

• Moppy

Skorpan, testa igen! jag testade ju positivt först en vecka efter BIM...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???