• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

Finns tyvärr inte så mkt att hålla tummarna om, det var rätt kört med tanke på att den inte vuxit. Nu vill jag bara att cykeln ska komma iggr så att man är på banan igen.... *suck*

• Moppy

Tack för alla styrkekramar. Får väl trösta mig med att detta var första riktiga försöket då vi körde på kring ÄL, så det kommer väl fler tåg. Men det är ovissheten OM det kommer lyckas alls som är det värsta tycker jag.

• Moppy

Godmorgon flickor!
    Låter som det var full fart i lördags, och jag är mycket spänd på den ev plussaren. Jag håller tummarna!!

Jag har bestämt att jag inte ska negga här i tråden om mitt missfall, eftersom jag tycker att tråden ska handla om BIM:ar och ÄL:ar och annat spännande :D... kan dock säga att det varit en ganska tung helg med mycket tankar. Kommer terrorisera min gynekolog nu i veckan för att få lite mer info, typ hur kommer det ut (vissa säger att det kommer blöda, vissa att det absorberas) och framförallt NÄR ÄR JAG PÅ BANAN IGEN??

Ja, ja nu ska jag inte mala mer om detta utan ser fram emot mer plussivitet i tråden istället! ;)

Kram till er alla goa tjejer!!

• Moppy

Vad gulliga ni är. Jag vill bara inte att mitt 'fall' ska avskräcka någon eller göra att någon tycker det är jobbigt att läsa tråden. Vissa är ju lite känsliga. Men som min gyn sa, detta händer 1/3 av alla graviditeter, även om många inte hinner märka ngt, så det är ju klart att det är vanligt.

Ja, ja jag kommer nog kanske inte kunna hålla mig från att spy galla om jag känna för det... We'll see!!

• Moppy

GRATTIS Cicci!! Det var du värd!

• Moppy

Gud vad kul Cicci!!

Skulle vara intressant att veta vad det var som gjorde att det tog? Rosenrot, bisolvon, vitaminer? Så man vet vad man ska satsa på ;) Så kul för dig!!!

• Moppy

*suck* blodprovet hade gått upp för lite för att vara normalt, så ni kan sluta hålla tummar och tår. vi ska ta fler blodprov i veckan för att helt vara på säkra sidan att det är ett missfall.

nu ska jag INTE få upp hoppet igen. det är kört!

Kram....

• Moppy

Jessie: jag är här, är ganska låg idag så läser lite smyg istället ;)

Usch, kan säga att detta är inte kul. Ibland ångrar jag att jag gjorde alla VUL så tidigt för man blir bara nojjig och nu när man VET att det är något fel och det kommer komma ut snart är det sjukt jobbig. Hellre hade jag bara tagit en blödning som visar sig vara missfall och sedan gått vidare. Nu måste jag gå och vänta eller ta ställning till skrapning.

Bläää!! Var är den där j*la deppmanteln, tror jag behöver den mest idag...

• Moppy

Skärgårdsbruden: man kan tyvärr inte se ngt på VUL förrän v 5-6, och det man ser blir man bara nojjig över (är den för stor, liten etc.) Jag gick ju på VUL pga att jag haft en konstig blödning, har man haft det tycker jag man ska gå och kolla sig, men annars finns det väl ingen anledning. Om man ska gå är väl tidigast v 8 bra, då ska hjärtat ha kommit iggr och det kan ju vara skönt att se.

Men BM eller gyn kan säkert ge bättre råd om det... :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???