När märker man av att man är...GRAVID???
cicciL: det känns ju som det kommer ett plus för dig... ska du inte testa?!? fattar inte varför ni alla kan vänta till efter BIM med att testa. *nyfiken*
cicciL: det känns ju som det kommer ett plus för dig... ska du inte testa?!? fattar inte varför ni alla kan vänta till efter BIM med att testa. *nyfiken*
Jessie76: nidblödning?
ja *gulp* är nervös... men kan ju inte göra så mkt åt saken. om ngt hänt med pyret är det väl ödet...
A.M hade du mkt gravsymptom de första veckorna? Jag är bara lite illamående, trodde jag skulle vara mer. Lite, lite öm i brösten, lite finnar, trött på kvällen, molvärk. Men i övrigt känner jag mig helt som vanligt!
Ja, jag försöker.. suck, kommer känna mig så mkt lugnare när jag varit på VUL imorgon (om det går bra!). KRAM!
innan lunch precis...
ja jag är frusen också, jippie ett gravsymptom till!!
och blir hungrig oftare mellan måltiderna *jippie*
jag är i v 7, förra gr VUL i v 5 så gyn vill se om den växt eller ej... hoppas få se ett hjärta men det kan ju vara för tidigt.
Tack för lycko-kramen förresten, det värmer...
Hej tjejer!
Ville bara ge en lite tråkig update från lilla mig. Var på VUL idag och de såg att hinnsäcken inte vuxit alls sen sist. Gyn kan därför inte säga om det varit en graviditet som bara 'dog' någon av de första veckorna eller om det bara skapats en hinnsäck utan foster. De vill också att jag kommer tillbaka ett par ggr nästa vecka för att utesluta att jag inte har utomkvedskap, även om han sa att det var mycket liten sannolikhet för detta... Så det blev alltså inget denna gång. Känns tråkigt, har varit lite ledsen de senaste timmarna, men jag har någonstans som ni kanske märkt känt på mig att det inte stod rätt till och faktiskt inte haft för höga förhoppningar från början.
Så nu är jag snart på G i ÄL-jagandet igen...
Kram till er alla i bebisfabriken!