• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Sist jag fick mens var 7 oktober. Då vet jag inte när jag ska ha, men nån här skrev 4 nov, så är jag en dag före er då? Men den e på G så nope ingen liten för mig tror jag.
    Jag håller på er andra, blåa stela blodfria tummar har jag vid det här laget
    Nenne för h---te testa dig!!!!

• Jessie76

Jippi nu kom mensen
    Trevlig helg blodssystrar
    Håller tummarna för bejjbzen som INTE ska ha mens i helgen.... *hålla hålla hålla*

• Jessie76

Lycka till bejjbz! Och ni Pirr och Lollan

Brudsommar2006 - jag har alltid lidit av halsbränna och det är fördj*vligt! Jag lider med dig Men jag har alltid upplevt mixturerna som bättre än tabletter (jag spyr av dom - fruktansvärt äckliga!) Så testa den flytande varianten istället.

• Jessie76

Köööp ett test!!! Herregud ska ni ta livet av oss allihopa?! Snäällla

• Jessie76

Hej tjejjor!

Jag svarar:
    1. Oj, vet inte riktigt. Tog ut spiralen i somras men har inte försökt på allvar. Funderar på att köra från och med......NU!
    2. 2 Barn, en fyller 8 idag och den andra blir 7 i Juni (shit!!!! Tiden flyyyger förbi )
    3. 29 Juli 2006

Bakifrån båda barnen och ingen av dom i sängen Lillis, så vet du

Jag hade superkonstig mens den här gången som sagt, den kom aldrig igång och nu är den nästan slut... underligt... Jag brukar ha Niagara fallet i 3 dagar typ.
    Inge ont i bröst eller magge heller
    Jag är inte gravid, inte vad dom sa på min hälsokontroll igår iaf då dom tog både blodprov och urinprov (för visst borde dom sagt nåt?)
    Jag undrar däremot om jag inte haft ägglossning, vad tror ni proffs?

• Jessie76

Oj så sjukt, att folk ens vågar börja skriva här

Jag vet inte, men ser dom inte på urinprovet/blodprovet att/om man är gravid? Jaja, det känns ändå inte som att jag är det så jag kör vidare mot nya mål. Grensla åderpålen som sitter fast i min snoriga brunstiga make

Jag har en svart, en rosa och en blå med glitter som funkar i badkaret. (lösa alltså )
    Jag skickade i förrgår in en beställning på 1200 spänn - sjukt men sant
    Då beställde jag en rabbit (en dyyyr variant ) nå filmer som va billiga (vi har inga....) och nåt sällskapsspel - haha helt roligt
    Kama Sutra vill jag testa
    FruLlan - in i djungeln nu

• Jessie76

Jihooooooooo FruS!!! GRattis grattis grattis!!! Fan va roligt
    Håller tummarna imorrn *hoppas hoppas hoppas*

• Jessie76

FruS - skulle du ha mens till helgen eller?

• Jessie76

Sjukt Sweet - jag hade precis samma förra veckan (skulle ha fått mens i söndax men den kom i fredags och kom aldrig igång...) flytningar och ingen mensvärk...
    Men jag blöder liiiiiite fortfarande... Så jäkla konstigt
    Bli inte rädd nu Sweet, jag menar inte att du kommer få mens - förlåt.... Jag hoppas du inte får det Jag är bara fundersam vad som händer

Fru Sofia - ska du testa igen snart eller?
    Hur gick det för er andra som skulle testa?

• Jessie76

Just ja, så var det ju... Håller tummarna som sagt
    Jag har mailat till dom som gjorde undersökning på mig igår, för att höra om det finns en chans att man är under omständigheter
    Jag tror inte det, men så får man det ur världen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???