• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Hjälp vad ni skriver, på helgen!! Surfar efter nytt soffbord till gillestugan, tjohoo, alltid kul att hitta en anledning till shopping (jag vet att flera av er inte håller med mig, eller var det bara kläder kanske? ;)).

sweet - eller hur, jag är nog värst alla kategorier när det gäller symptom, synd bara att det inte ligger något bakom dem...

Victory - var det du som nämnde magkatarr? Inte alls omöjligt eftersom jag är skitstressad på jobbet. Blir nog bra med en sjukskrivning framöver så jag får ta det lite lugnt. ;) Förutom att jag inte har tid att vara sjuk och dessutom tycker att det är alldeles för dyrt...

Kram på er allihopa! Två veckor till julafton...

• _koko_

Ååhh, Moppy, det kommer säkert ta igen ska du se, hoppas hoppas! :)

Såg dessutom att jag har chansen på inlägg 4900!!!!!! Så nu...

• _koko_

... Tänk att vi redan är upp i så sanslöst många inlägg...

• _koko_

Men vilken tur för våra makar/sambor som annars antagligen skulle ha magsår och sår i öronen hela bunten vid det här laget... :D

Jag är så himla glad att jag hittade hit, och otroligt tacksam att FruLlan startade tråden!!!

• _koko_

Har en enda önskan, och det är att vi allihopa snart få gå med stora magar tillsammans också...

Och sen terrorisera vår omgivning med skrikande barn och barnvagnar som vi kör som ångvältar... :D

• _koko_

Tjohoooooo!!!! Jag klipper milstolpen igen! Vem tar nummer 5000?

• _koko_

Heeeej, och grattis igen snartis, det är så otroooligt häftigt och roligt!!!!!

JAG kommer såklart ikväll, mindre, skulle aldrig banga dina cookies. :D
    Räknar med cicci och snartis också, fruLlan? Nån fler? Har för mig att vi skulle få se ett nytt ansikte ikväll, men vem var det???

• _koko_

Var det någon som fick med sig en kamera? Jag har inte ens någon på mobilen...

Frejis - vi körde med tomma systempåsar på första träffen. :D
    Om du mailar till i.am.koko@hotmail.com kan jag skicka mitt mobilnummer till dig. Fast det förutsätter förstås att jag inte har mobilen i handväskan som förra gången när Mindre försökte ringa mig... ;)

• _koko_

fruL - får vi se ditt vackra fejs ikväll? Vill gärna få en chans att peppa dig inför gynbesöket i morgon. ;)

• _koko_

Oh my god, vi passerade 5000?!!!! På 6 veckor?!!! Hahaha, vi är så jä*la bra!!!!! :D :D :D :D :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???