• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

fruL - jag åker gärna på chopping-resor till new york med dig!! :D Får väldiga american psycho-vibbar, hehehe...

• _koko_

Ja, moppy, dags att skärpa till dig, vi vill se hur du ser ut också!! :)

• _koko_

Och jag rapar alltid mycket eftersom jag har problem med magen... Antagligen överkänslig mot laktos eller gluten, men vill inte veta... :D

• _koko_

Vi får prata lite glutensymptom ikväll. :) Tror iofs inte heller det är gluten, men det kan vara intressant att höra hur det yttrar sig!

• _koko_

nenne - Hahahaha, det var faktiskt jättekul!!! :D :D :D :D

• _koko_

Heeeeej och tack för igår! Kul att träffa dig frejis och såklart er andra också igen! :)

Kort sammandrag:
    Servicen var fantastisk...t dålig, stämningen var på topp, jag fick äl mitt under kvällen (eller hur var det nu...??? :D), ölen var god och jag skrattade så mycket att jag nästan fick träningsvärk...

Puss på er allihop!!

Jag ska dit ikväll och ta ett blodprov och då får jag även veta när jag ska vara där i morgon. Det är inte säkert att jag behöver ligga kvar över natten, men jag räknar med det för säkerhets skull. Lovar att rapportera här så fort jag orkar. :)

Blir så himla glad när jag läser att du fått remiss, fruLlan!!! Och till sös också!! Du ska få ett nummer av mig så kan du ringa efter jul och fråga om remissen, jag tror man får tid snabbare om man gör det.

• _koko_

Blodprovet tar de för att kolla blodgrupp och sånt utifall att jag behöver extra blod.

Har varit på språng hela förmiddagen och därför inte kunnat hänga här, och nu känns det som att jag definitivt skulle behöva jobba undan en del...

Nervös? Mer förväntansfull faktiskt. Undviker att tänka för mycket på det, för då blir jag säkert supernervös. Sambon tycker nog det är jobbigare än jag gör, han hatar sjukhus (hans mamma dog i cancer...).

Du kommer att höra av mig fruLlan. :)

• _koko_

Snart så... - om det inte är för mycket tar det allt under operationen, annars måste man göra det en gång till... Men nä, en gång får nog räcka... ;)

fruL - Håller med - VA?!! Fast det är klart, jag fick ju fråga min mamma om det, alla är ju inte lika frispråkiga om sånt...
    De säger ju att endo kan vara ärftligt, så då kan det nog vara det ändå... Hoppas inte.

• _koko_

Snart så... - Min mamma har aldrig fått diagnos, men däremot hade hon niagarafallen varje månad (typ tampong och dubbla bindor), vilket är ett annat symptom på endo. Det lugnade sig när hon åt ppiller, och kom tydligen inte tillbaka. Så jag vet inte, men man kan misstänka.

Ja, mensen borde komma nästa vecka, så efter det är det bara att köra igen hoppas jag! :)

Hehe, tyckte det verkade konstigt att du skulle ha en pryd mamma fruLlan... :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???