Inlägg från: Storasystern |Visa alla inlägg
  • Storasystern

När märker man av att man är...GRAVID???

Lasagne låter jättegott ju!! MMmmmm. Ska äta middag med några kompisar ikväll, jag kanske ska insistera på Italienskt! :)

Moppy, det där lät spännande! Ska alltså försöka pricka in flera dagar innan ÄL... Mmm, det ska jag definitivt komma ihåg! :)Tack för tipset!

• Storasystern

Aha, är det därför man får aladåber??? *plötsligt ljus* NU fattar jag! Jag har aldrig kopplat ihop de två! *korkad*
    Då är det bara att köra så det ryker när amn får aladåber alltså!! :)

Jag tror minsann att Lapinette BIMar idag! Och Sweet från nu till söndag, typ.
    *håller tummarna för båda*

Vi äter vitaminer och Rosenrot. Ska börja med Bisolvon efter helgen tänkte jag. Mannen är lite oförstående till alla piller jag trycker i honom, men han klagar iallafall inte! ;) Jag äter järn-tabletter också, men det är för att jag har lite dåligt med sånt, inte p.g.a. bäbisverkstad. Så jobbar vi på att äta lite bättre mat också, och det kan vi behöva!

Mindre, tack för länken in läsken - det hjälper en cola-light-galning att trappa ned! :)

• Storasystern

Håller med koko - lite vin vore trevligt! :) Fast jag har bilen ikväll. Korkat! :(

• Storasystern

Page, du är för härlig! Jag garvade högt här på jobbet åt bikini- och gym-storyn! :) Precis så känner jag mig också när sommaren börjar närma sig. Sen ger jag upp och inser att jag får leva med det - i mitt fall fläbbet på magen och rumpan! ;)

Muggles - fast i Tyskland eller??? Hallååå???

Lapinette, det låter lovande än så länge! Så jag fortsätter hålla tummarna och hoppas!

• Storasystern

Snartis - snabba ryck med försäkringen! :) Inte ens 10 minuter tog det!

• Storasystern

Visst ska pappersmuffa in i ordlistan!!! Tandborstsex också!!! :)

• Storasystern

Du och jag Frullan - blev också Mops! :) Å jag är 1,76 lång, men inte så smal, så bredden kanske passar! ;)

• Storasystern

koko, eftersom du är vår expert, hur yttrar sig endo? Jag har haft så himla ont i äggledarna ett par månader till och från och igår sa en kompis att det kunde vara endo... Det kändes ju lite motigt, vad tror du som rä expert?

• Storasystern

koko, jag har alltid haft rejäl mensvärk! När jag var yngre (innan p-pillerstart) var det så att jag låg hemma en dag och hade ont. Men jag har inte brukat ha ont i äggledarna/äggstockarna...
    Nåja, ska till gyn på tisdag så får vi se vad de säger!

• Storasystern

Frullan - andas och räkna till 10....
    Vad är det som har hänt?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???