När märker man av att man är...GRAVID???
Dublin som rä så mysigt! Fast jag har ju förståss inte varit i Madrid...
Vi åkte runt lite på landsbygden utanför Dublin och det var otroligt fint! Å grönt! :)
Dublin som rä så mysigt! Fast jag har ju förståss inte varit i Madrid...
Vi åkte runt lite på landsbygden utanför Dublin och det var otroligt fint! Å grönt! :)
Muggles, vi hyrde bil när vi var där. Vi var på ett ställe som heter Newgrange som är en hednisk tempel-plats. Ballt, men kanske inte så kul om man är där med ett tjejgäng... Då är det bättre med trevliga pubar :)
Mindre, fortsätt kniiiipa så fortsätter jag att hålla tummarna för dig! Nu ska jag gå ut och göra av med alla mina pengar! ;) Lön idag! :) :)
Mindre, det låter hoppfullt! Fortsätt knipa! ;)
Ska alla iväg på semester samtidigt nu??? Värsta lyxen! Jag vill också ha semester!!!
Jag börjar bli så smått galen av att ha ont i magen. Det är dåååligt för humöret att ha ont vareviga dag. Imorgon ska jag börja knapra piller för att framkalla en artificiell mens. Sen pergotime. Hu vad detär mycket att hålla reda på!
Var är Nenne förresten?? Är hon också på semester??? Tillsammans med Jessie?? ;)
Jag vill!!! men kan inte. Ska på lunchkonsert och lunch med svärföräldrar... *suck*
Lapinette, 12 dagar!!!! Oj, det är länge! Ni får bli mästare på snabbisar på konstiga ställen!
Skojar ni, det är klart att man måste ha mössa! Det är ju svinnkallt ute!!!
Näää, jag vill också äta brunch imorgon! Alla kommer ju att vara där ju! Utom jag! Buhuuu! :( :( Dumma mannen att planera in trista luncher för mig!
Iiiiiihhhh!!! Jag tappade ett fruset hallon i urringningen!!! Inte trevligt!
Det var inte riktigt meningen... *rodnar* Jag skulle ju bara äta lite mellanmål.... :)
Hörni, ha det så himla kul imorgon!!! Rapportera all viktigheter! :)
Börjar bli dags att ge upp för idag. Trevlig helg!
Lapinette och Page ha det så trevligt på era resor! :)
Hej hej!
Ni verkar haft det riktigt mysigt i lördags! Såååå avis! Åt lunch med svårföräldrar = urtrist!
Mindre, det låter så himla bra att det ju måste lyckas denna gång! *håller tummarna*
Själv har jag fortsatt ont och har nu börjat ena pillerkuren. Idag känns det bara natt-svart alltihopa och jag vill gå hem och dra något gammalt över mig. Kanske för att jag träffade lite kompisar i helgen som inte gjorde annat än att prata barn hela tiden. Jag höll på att bli galen. Jag har inte berättat för någon att vi försöker, och just nu orkar jag inte med att lyssna på allas utläggningar om sina barn. BLÄ!!!
Muggles, jag tror också att man blir sån om man får barn. Det går nog inte att undvika, men man kan ju försöka tänka på det ibland iallafall!!! :)