Inlägg från: Storasystern |Visa alla inlägg
  • Storasystern

När märker man av att man är...GRAVID???

Gomorron, gomorron!!! *försöker låta pigg*
    Det är så förbenat svårt att komma upp på morgonen när det är så mörkt ute! :(

Page, det låter som det som jag har nu. Ont i äggledare/livmoder och lite yr. Jag håller tummarna för dig! :)

Start september, det är inte över än!!! Jag håller tummarna för dig också!!! :) :) det låter fortfarande hoppfullt tycker jag. Flytningar är ju tydligen vanligt!

• Storasystern

Men tjejer, det var inga små orosmoln ni har... Jag skämns ju nästan för att jag mest oroar mig för att inte kunna få barn alls just nu... :(

Frullan, jag minns att ditt pyre skulle heta Boris, men varför just Boris??? Är det OK med vilket namn som helst? Nils-Berit, går det bra?? ;)

• Storasystern

Förresten, ni som redan är på smällen: Kan ni ge en mini-sammanfattning av era symptom innan plusset? Jag är senil och minns inte alla. Mår lite mysko och undrar om det är värt att hoppas alls... :(

• Storasystern

Perfa, tack tjejer för symptomen!

Det är ju så att jag börjar undra lite...

Jag har haft ont i äggledarna i två-tre dagar nu, och så sticker det till ibland, och är liksom ömt i magen - fast inte utanpå...
    Igår när jag var ute och små-joggade mådde jag jätteilla i en halv minut, sen gick det över. Fast lite illa mår jag ofta, så det behöver inte betyda något!

Jaja, jag väntar med spänning på lördagen. Då är det 14 dagar sen böj!

• Storasystern

Fast jag vill ju inte börja hoppas egentligen - jag blir bara så ledsen när tanten kommer på besök... :( :( :(

• Storasystern

Frullan, det liksom drar i magen när jag rör mig på ett visst sätt. Känns konstigt, men gör inte egentligen ont.

Jag hoppas förståss som vanligt, men var beredd med några rejäla svordomar! ;)

• Storasystern

September - jädra otur!!! Misär och bajs! Dumma tant! :(

• Storasystern

Tack snälla för alla tummar! Hoppas förståss att det har funkat, men fösöker att inte hoppas för mycket. Jag blir så besviken då... :(

Mindre, när BIMar du?

Lapinette, du är nästa på tur efter mig väl??
    Är det någon däremellan?

• Storasystern

Det vore ett perfekt verktyg att sälja till galningarna på FL!!!

• Storasystern

Mindre, varje dag i en vecka låter jobbigt. Inte ens karlarna som gnäller om mer 6 klarar det!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???