När märker man av att man är...GRAVID???
Tack snartis, jag ska nog prova att ringa ändå, det känns lite jobbigt att ha ont utan att veta varför... :(
Tack snartis, jag ska nog prova att ringa ändå, det känns lite jobbigt att ha ont utan att veta varför... :(
Tack för tipset Frullan. Ska försöka ta mig iväg dit eller ringa och tjata på Odenplan. Jag har så j-la mycket att göra före jul att jag knappt hinner hänga här alls... Blä!! :(
Mindre, lycka till nu!! Säg åt karln att han får offra sig för sakens skull helt enkelt! ;)
Vi som inte plussat än kanske ska ha vinprovning på riktigt??? Passa på innan det är för sent lixom!
Inte har jag ringt gyn än, har inte hunnit med. skit! Nu måste jag gå för att handla julklappar med mannen.
Nåt skumt är på G, undrar om det är ÄL som fått spel och kommer alldeles för tidigt. Det känns konstigt i hela kroppen! Ska gå hem och testa med en sticka tror jag!
Ha det gött på er!
Hahaha, så knäppt!!! Jag skulle precis gå in och kolla på Jessies bild som jag inte hann med på jobbet, och så fanns det inga bilder!!! Jag blev alldeles konfunderad och tänkte att jag gjort nåt fel, men sen läste jag alla sidor jag missat och insåg att det var bilderna som var borta, inte jag! ;)
Undar hur det går för Mindre... *nyfiken*
Jag kommer väl att komma in lite till och från under julen, ska inte göra något speciellt förutom att slappa (hoppas jag!)
Så skulle vi ju fira virtuellt nyår också??!! Mera skumpa till oss! :)
koko, tack för listan! Vi har försökt sedan juli!
Mindre, du verkar har gjort ett riktigt kap på mans-fronten! Hoppas att det funkar nu då!!! *håller tummarna*
Jag har haft så konstig värk i äggisarna ett tag, men igår kväll var den borta, och ingen böj på stickan än (fast det borde det inte vara heller, väntar inte ÄL förrän nyår...)
Lapinette, jag håller tummarna för dig också! Ingen tant imorgon, OK???!
Puuh, nu har jag hunnit ikapp! Himla massa sidor sen igår em...
Frullan - käka klister låter som en plan, ska vi testa det nästa gång?? Jag är redan deppig för att det inte kommer funka denna gång heller, fast jag inte ens haft ÄL än... Snack om bakvänt! :(
Så MOppy, jag är med på din taktik!!! FAst jag kommer säkert att ändra mig innan ÄL är här och handla mera stickor iallafall...
Fick reda på igår att ytterligare en av tjejkompisarna är gravid. Jag känner mig så utanför och efter att det är löjligt... :(
Lapinette, vilken j-la dum-tant som dyker upp såhär precis innan jul...
Mindre, en vit jul ska vi väl inte ha, det får alla som har plussat ha istället, jag ska ha en blöt jul med mycket snaps, glögg och annat gott (läs: vin) ;) ;)
Muggles, tack för att du la upp min bild! :)
Fantastiska julrim förresten! Själv ska man försöka hitta på julrim på långkalsong och almanacka.... Inte alls lika kul!! :(
Min gulliga man frågade om ÄL-stickor igår. Kan du inta köra med sånna för att veta när det är dags undrade han... Jo, tyckte jag, men de är rätt dyra... OK, jag kan sponsra tyckte han. Fast när jag föreslog att han skulle gå till apoteket och köpa ett paket till mig blev han lite tveksam! :) :)
Snartis, det är ju det enda nöjet vi har - att dricka riktigt mycket medan vi kan - så det ska jag absolut passa på att göra! :)
Förresten, nu har vi också blivit med gran!!! :) Den är inte så snygg och väldigt omfångsrik och stof mitt i hallen när jag kom hem sent igårkväll efter en bio... Granbarr sticks och är inte alls mysiga att krama! :( Men idag ska jag få klä den! HUrra! :)
Snartis, då ska jag ta mannen med mig nästa gång jag shoppar stickor! :) Han är nog redan lite mer desperat än vad jag är - han är några år äldre - men han låtsas vara lite cool (försöker iallafall!) ;)
Mmm, det luktar gott av granen, men den sticks lite... :(